TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Maten var helt nydelig. Jeg spiste torsken og det var en av de beste fiskemåltidene jeg har spist. Vertene var svært behjelpelig og tok også godt vare på de firbente som var med Kommer garantert tilbake ganske snart

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Randinas
Anmeldt 3. mai 2018 via mobile enheter

Her er det bare å trekke inn ærverdig gammel turistatmosfære og føle seg som britisk overklasse fra 1900-tallet. Det er sjarm i hvert knirk i trappen og behagelige rom. Du deler bad, men de er fint og moderne oppusset.
Maten er solid, god og mettende. Det man trenger etter en lang dag i fjellet. Perfekt utgangspunkt for toppturer på ski eller på beina.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, 910gunnarb
Anmeldt 25. juli 2016

Kjempe flott sted, stille og fredelig med en fantastisk utsikt. Utrolig hyggelig personale med god service, god mat og kake. Imponert over det meget gode renholdet ved dette stedet. Anbefales på det varmeste. Kommer garantert tilbake hit.

Romtips: Anbefaler overnatting i hovedhuset. Fantastisk gammelt tømmerhus med sjel.
Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Ancamandal
Anmeldt 24. juli 2016 via mobile enheter

For en perle av en plass. Flott beliggenhet, kjempe trivelig vertskap, topp servering. God hjemmelagd mat. Gode tur muligheter i området hele året. Flott fjellandskap. Fine muligheter for å ha med seg hund. Hit frister det å komme tilbake

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Lars J
Anmeldt 6. juni 2016 via mobile enheter

Vi ankom Torsdag kveld i solskinn og nydelig vær. Møtt av vertskapet, et ungt par med lidenskap for det de holder på med. Særdeles gode kunnskaper om muligheter som finns i området.
Vi deltok i en begravelse hvor en benyttet den store spisesalen, med plass til enkelt 60 mann.
God mat og god service.
En blir helt bergtatt av plassen, hvor det err irrgrønt med snø på toppene, samt det historiske perspektiv på britiske lakse baroner/lorder
Vi kommer igjen

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, SveinHelgeT
Ragni O, Daglig leder på Phillipshaugen Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2016

Tusen takk for hyggelig omtale fra deres opphold! Velkommen tilbake til Phillipshaugen neste gang dere er i Øksendal.

Ragni & Asgeir