TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 22. mars 2019 via mobile enheter

Hadde samling med 25 stk, og måten overgikk alle forventninger. Både lunsj og middag var noe av det bedre vi har fått. Legger til at vertskapet var utrolig hyggelig og kan absolutt anbefale Phillipshaugen!

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, Tkors
Anmeldt 22. mars 2019 via mobile enheter

Var på Phillipshaugen for første gang sammen med gode kollegaer. Et sjarmerende og hyggelig sted. Hyggelig betjening og nydelig mat. Godt utgangspunkt for både skiturer og fjellturer i flotte omgivelser. Anbefales!

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, 636mereteb
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk sted i utrolig vakre omgivelser! Koselig rom med tømmervegger,
nyoppussede bad, fantastisk god mat og trivelig service. Rent og fint overalt. Vi sov to netter her men skulle gjerne ha vært her mye lengre. Vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 601trineb
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Vi spaserte fra småbåthavna på Øksendaldøra til Phillipssaugen for å spise middag. Bestilte middag på forhånd og fikk et eget spiserom hvor det også var lov med 2 små Bichon. Hundene fikk vann og tørrfisk av den hyggelige betjeningen. Det var satt frem forskjellige typer hjemmelaget brød, smør og masse spennende tilbehør som en forrett. 3 av oss spiste lammeskank og 3 torsk til hovedrett og alle spiste Panacotta til dessert. Måltidet var helt fantastisk. Torsken var i verdensklasse og prisen på måltidet var veldig rimelig i forhold til størrelse på porsjoner, smak og presentasjon. En middag på Phillipshaugen anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, SrednaG
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Maten var helt nydelig. Jeg spiste torsken og det var en av de beste fiskemåltidene jeg har spist. Vertene var svært behjelpelig og tok også godt vare på de firbente som var med Kommer garantert tilbake ganske snart

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Randinas