Ulike måter å oppleve Preikestolen på
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Vi gikk opp ca kl 15.30 og det var lite folk både på vei opp og ned. Flott steinbelagt sti hele veien. Bratt i enkelte partier, men ikke skummelt for ei med høydeskrekk. Litt høyt helt på toppen.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, meretee_13
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Vi begynte rundt kl 10 og var utrolig deilig med overskyet den dagen men varmt ble det alikevel. Tok flere små stopper. Men for en fantastisk flott tur. Jeg og hundene våre tok en dukkert i et av tjerna nærmere toppen. Utrolig deilig i varmen. Anbefales

Takk, Holmen83
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Vi startet kl 0700 lørdag morgen, noe som viste seg å være veldig smart med tanke på varmen og ikke minst mengden vi møtte på returen. Godt merket tur, medium krevende og en flott opplevelse ❤️

1  Takk, myklemor
Anmeldt 21. juni 2020

Wow, for en fin tur, slitsomt i 26 grader, men helt klart vært det.
Her er det alfa omega med gode sko. Noen steder underveis er trappetrinnene litt vel høye, men dette er glemt når du kommer opp. Anbefales

Takk, Thor J
Anmeldt 3. mai 2020 via mobile enheter

Vi brukte rett under 2 timer på vei opp, hadde noen småpauser. Dette er første gang jeg går til preikestolen. Fantastisk natur med flere flotte utkikksposter på vei oppover. Vi bruke 1 time og 40 min ned. Jeg har prolaps to plasser og en kneskade, og jeg klarte turen!!

Dato for opplevelse: mai 2020
1  Takk, S2656AQT