Ulike måter å oppleve Preikestolen på
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig utsikt og en veldig fin tur.. og ja dette er en TUR i norsk standard og ikke en liten bakketopp! Bra merket og bra sti. Stigning så å si hele veien! Men jeg blir overrasket over hvor dårlig skodd og kled folk er. Folk går uten vann og drikk. Og møtte folk i converse og crocs.. hallooooikke rart folk går på en smell

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, nieida83
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vi dro midt på dagen, kledd i treningsbukse elller shorts og joggesko. Det funket greit! Litt vekslende vær, men det får ikke stedet gjort så mye med. En flott tur med en veldig forseggjort vei opp. Vær i normalt god form eller ta noen pauser når man går. Passer IKKE for små barn.

Takk, TerjeBerger
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Absolutt en flott og spektakulær opplevelse. Utsikt og natur som tar pusten fra en. Eneste trekket var at vi var der sammen med 100vis av andre, og gikk i kø.

1  Takk, OdBjB
Anmeldt 3. juli 2020

Vi brukte 2 timer opp og nesten like lang tid ned. Store deler av veien er steinlagt og masse steintrapper. Veien er godt merket. Veien går opp og ned men ikke spesielt bratt. Bruk gode sko og ta med mye å drikke. Man blir tørst under en 4 timers promenad. Utsikten fra toppen er som alle skjønner helt fantastisk og er vel verdt den litt kjedelige turen opp.

Parkering i bunn (250 NOK) og kafe/restauranter

Dato for opplevelse: juni 2020
3  Takk, 974bjarnea
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Vi gikk opp ca kl 15.30 og det var lite folk både på vei opp og ned. Flott steinbelagt sti hele veien. Bratt i enkelte partier, men ikke skummelt for ei med høydeskrekk. Litt høyt helt på toppen.

2  Takk, meretee_13