Ulike måter å oppleve Preikestolen på
Anmeldt 28. juli 2020

Fantastisk flott utsikt fra Preikestolen! Startet kl 18 og da var det lite folk. Stille og rolig så en kunne nyte naturen

Takk, 307hildeb
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Gikk turen 27. juli Litt overskyet men lite regn Absolutt ok for bergensere Veldig kjekk tur med oppstigning litt mer enn Stoltzekleien i Bergen Storslått utsikt

Takk, 18johnnys
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Turen er ca på 1,5time med ok form (inkl. små pauser)
Det er en tur som går på stein så og si hele veien. Mange trappetrinn.
Vil si at det er lurt å være i litt form, og ha med mykje drikke og mat på turen, samt gode klær.
God tur :)

1  Takk, Expedition817363
Anmeldt 18. juli 2020

Godt merket sti og tilrettelagt/vedlikeholdt vei. Noe bratt i begynnelsen. Unngå å gå midt på dagen da det er da de fleste velger å gå. Gode fasiliteter/servicetjenester og parkering, veldig velorganisert. Godt fottøy og vindjakke er å anbefale. Vi brukte 1 time opp til platået. En spektakulær utsikt, vær forsiktig da det ikke er noen form for sikring. Det tok oss 45 min å gå ned igjen. En tur for de fleste om man tar seg tid og tar pauser innimellom. Men en bør være i noe god form for å ta denne turen.

Takk, Nina H W
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Opplegget rundt turen er velorganisert. Det var greit å parkere da vi var der men lurt å være tidlig ute da det kan bli fullt på gode dager.

Stien/veien innover er veldig tilrettelagt og det er stort sett alltid mulig å gå tørrskodd hele turen. Utsikten er fantastisk når været er bra.

Takk, ogbOslo