“God mat til hyggelig pris!”

Indian Curry og Nepali Restaurant
Vurdert som nr. 84 av 302 Restauranter i Trondheim
Beskrivelse: Namaste! Velkommen til Indian Curry & Nepali Restaurant. Ring oss for takeaway bestilling eller booke et uforstyrret privatrom (OBS: Min.6 pers, Max.14 pers). Maten vi tilbereder her reflekter tradisjonell smak av både indisk og nepalsk mat og er laget etter preferansen.
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Maten var svært god. Vi spiste oss gode og mette. Prisen er det ingenting å si på - veldig billig. Kommer gjerne tilbake hit.

Takk, 91lenem

Dato for besøk: april 2022
Anmeldt 7. mars 2022

Dato for besøk: mars 2022

Reisende som så på Indian Curry og Nepali Restaurant, så også på

Har du vært i Indian Curry og Nepali Restaurant? Del dine erfaringer!