“Ekte, god indisk”

Indian Curry og Nepali Restaurant
Vurdert som nr. 82 av 305 Restauranter i Trondheim
Beskrivelse: Namaste! Velkommen til Indian Curry & Nepali Restaurant. Ring oss for takeaway bestilling eller booke et uforstyrret privatrom (OBS: Min.6 pers, Max.14 pers). Maten vi tilbereder her reflekter tradisjonell smak av både indisk og nepalsk mat og er laget etter preferansen.
Anmeldt 14. september 2021

Jeg er halvt indisk og dro med min helt indiske venninne hit. Dette er den ENESTE plassen i hele Norge hvor jeg har smakt indisk mat på restaurant, som faktisk smaker ekte indisk mat som man får i India. Anbefaler på det sterkeste for en ekte kulturopplevelse. I tillegg til flotte priser. Butter chicken har jeg lengtet etter lenge, og bestilte nylig herifra med kjæresten for å få han til å smake smake ekte - god butterchicken og nyyyydelig garlic naan. I tillegg til god mat var eierne ekstremt hyggelige. Dette gjorde hele opplevelsen magnifique. Kunne virkelig ikke få sagt nok hvor forelsket jeg ble i denne plassen. Anbefales til alle i Trondheim å prøve for en magisk smaksopplevelse!

Takk, RinaGarcha

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Valuta for pengene. Anbefales. Bestiller vanligvis take away. Ypperlig å bestille mat herifra om du har invitert mange gjester til lunsj lr middag. Hyggelig personale.

Takk, agent0072013
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Maten var svært god. Vi spiste oss gode og mette. Prisen er det ingenting å si på - veldig billig. Kommer gjerne tilbake hit.

Takk, 91lenem
Anmeldt 17. juli 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2022
Anmeldt 3. juli 2022

Dato for besøk: juli 2022

Reisende som så på Indian Curry og Nepali Restaurant, så også på

Har du vært i Indian Curry og Nepali Restaurant? Del dine erfaringer!