Marius K
Romtips: Book in advance
5,0 av 5 boblerVerdi
4,0 av 5 boblerSted
5,0 av 5 boblerService
Valberg Slektsgård valberg, MarkedsføringValberg Slektsgård, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 7. nov. 2023
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen tilbake :-)
4.1 km fra Valberg Slektsgård
    kr 1 500
17.2 km fra Valberg Slektsgård
Se flere hoteller i Frosta
Anmeldt 15. mai 2019 via mobile enheter

Vi var i overkant av 40 ansatte som var på firmatur. Kjempefine omgivelser og lokaler for møter og middager. Alt fra bestilling til gjennomføring gikk smertefritt. Veldig hyggelig bevertning, nydelig mat, flotte overnattingslokaler, møterom, festlokale, bar. Alt er veldig gjennomført! Kan virkelig anbefales for både private og firma

Dato for oppholdet: mai 2019
1  Takk, 888stinel
Valberg Slektsgård valberg, Markedsføring på Valberg Slektsgård, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2023

Tusen takk! Velkommen tilbake :-)

Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Jobbseminar. Flott sted, med hyggelig betjening. Service i høysetet. Kortreist kjempegod mat. Fantastisk blomkålsuppe til lunch! 3 retters middag på aftenen, tilberedt på beste måte. God kunnskap hos servitørene. Fine rom for overnatting

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, TrondheimsDag
Anmeldt 29. september 2017 via mobile enheter

Valberg Slektsgård har skapt magi. Liker du bonderomantikk, god mat, godt drikke og vakre omgivelser så er Valberg Slektsgård stedet for deg.
Her kan du kose deg sammen med familien og det fungerer veldig fint å ha forretningssamlinget her også. Å sitter du i rullestol (som meg) så er lokalene tilgjengelige. Jeg tar gjerne turen tilbake.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, 210stigs