Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 04.10.22
Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Var her en gang tidligere og skrev en dårlig anmeldelse på en veldig travel dag for restauranten. I dag var jeg her med jobb og hadde et fantastisk måltid. Ølbrassert griseknoke med rotgrønnsaker og potetmos. Helt nydelig! Vi var flere som spiste og mente det samme. Noe av det bedre jeg har spist på en stund.

Romtips: Unngå helgedager i ferietid med godt vær. Mye folk.
Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, Oyvind_MS
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

I forbindelse med Jonas bursdag var vi der med en gruppe på 15 pers. Det startet litt uheldig da bordet ikke var klar til avtalt. Etter vi kom oss til bord bled det mye bedre. Drikke kom presist og godt. Maten var utmerket kvalitet. I alt hadde vi et ypperlig måltid.

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, hohygen
Anmeldt 23. mai 2021 via mobile enheter

Vi var to familier som bestilte mat her. Etter en time hadde halvparten av rettene kommet, og ikke engang fabrikkpannekaker til barna var levert (de var også uten bacon som stod på menyen). Det endte opp med at vi etter 1t20min avbestilte siste rett som ikke var levert.

Det er lov at ting ikke alltid går slik man forventer. Kanskje var det uforutsette hendelser som gjorde st det ble slik denne gangen men betjeningen håndterte også situasjonen veldig dårlig. Lite forståelse for situasjonen de skapte for oss. Ingen unnskyldninger.

Dato for oppholdet: april 2021
3  Takk, Oyvind_MS
Camilla Syrstad Forfang, Gjestetjenester/resepsjon på Klostergården Tautra, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mai 2021

Hei, Øyvind !
Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding, vi setter pris på det. Vi beklager på det sterkeste at dere fikk en dårlig opplevelse hos oss. Ja, det kan være en god del ventetid av og til når det er mange spisende gjester, men dette var for lenge og det at dere ikke fikk noen beklagelse er heller ikke slik det skal være. Vi skal ta tak i dette og håper dere kommer tilbake ved en annen anledning - henvend dere da i kafeen, så finner vi ut av noe som en kompensasjon for deres besøk. Ønsker dere alle en fin vår og håper dere gir oss en ny sjanse i fremtiden.

Anmeldt 24. juli 2020

En trivelig og koselig plass med sjel. God mat og godt øl. Fantastiske omgivelser. Hyggelig personale som ønsker det beste for sine gjester. Anbefaler gjerne å ta turen hit. Kommer gjerne tilbake igjen.

1  Takk, 22st_lea
Anmeldt 18. juli 2020

Utrolig koselig og sjarmerende plass, god mat og ekstremt vennlig og hyggelig personale. Fantastisk god utsikt og natur, sjarmerende og hyggelige spiseplasser. Ett godt kulturminne å få med seg. Service får 12 poeng av 10

1  Takk, 657remiv