Agoda.com
Orbitz.com
Official SiteUSD 143
Anmeldt 1. august 2021

Rommet er i 80 talls stil, uten noen form for fornying av farger eller gardiner. Lytt, mellom etasjene og lytt ut til gangen. Fikk det siste rommet, stort, men ugrei utnyttelse av romstørrelser, kan være greit å velge dette rommet for barnefamilie som kan utnytte dobbeltseng og en sen på 120 hvor to små kan ligge sammen. Usjarmerende og upersonlig hotell. Frokosten var sparsommelig og lite utvalg.
Finn noe annet om mulig.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, KirstenH1380
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk rom i den gamle fløyen , slitt og ukoselig , men greit renhold .
Vi spiste i restauranten , spareribs og grillet ørret .
Veldig godt tillaget av den unge kokken som vi fikk en hyggelig prat med etterpå .
Alminnelig god frokost .
Skal vi stoppe her flere ganger vil vi be om ett bedre rom .
Hyggelig personale .

Takk, Irene J
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Gammelt og slitt Hotel. Rommet var stort men utrivelig og ikke godt rengjort. Tv på rommet slo seg på og av som det passet seg selv, umulig å se på. Ingen matservering da vi kom kl 21 på kvelden, ble anbefalt å handle på bensinstasjon i samme bygg

Romtips: Kjør heller til Steinkjer og Best Western Hotel . Helt annen kvalitet for samme pris. De har også kveldsbuffe i prisen.
Takk, Mobile43733009696
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Ligger i Grong sentrum med bank, pol , apotek og butikker. Bensinstasjon med lade-muligheter.

Rommene er store, de fleste med balkong.
Standarden er grei. Ikke aircondition eller andre fasiliteter utenom vannkoker og TV.
Gode senger.

Hyggelig betjening.
Det er bar og restaurant. Frokosten er enkel, men ok.

Rent og greit hotell på veg nordover eller sydover.

Dato for oppholdet: mai 2021
3  Takk, 903svene
Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

På rommet ble vi møtt med dårlig renhold, ødelagt gulv og et balkongdekke som skulle vært byttet for lenge siden. Generelt høy slitasje. Skitne kopper og fulle askebeger var heller ikke ryddet ut. Fliser på badegulvet bærer preg av å ikke ha blitt vasket på lenge. Vi ankom 22.10 og da var det umulig å bestille seg både noe å spise og drikke, til tross for at betjeningen var tilstede og det sto fulle kjøleskap å fristet oss. Frokosten består av tørre brød og et svært begrenset utvalg av pålegg. Ikke noe man forbinder med hotellfrokost. Med svært enkle grep og såpevann, kunne de brukt den stille koronnatiden til å gjøre rommene litt mere delikate. Ser forøvrig at ledelsen svarer i kommenterer helt fra 2017 at oppussing er på gang. I alt en meget dårlig opplevelse. Vi har overnattet på vandrehjem med høyere standard. Neste gang kjører vi forbi, og anbefaler andre også til å gjøre det.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Guide44501610121