Gratis avbestilling frem til 10.02.23
Gratis avbestilling frem til 10.02.23
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Vi hadde med engelske venner til de nordligste delene av Trøndelag. Overnattet på Namsentunet. Utrolig vakkert sted beliggende ved Namsens bredd. Gjennomførte tømmerhus med vakre interiør. God mat og utmerket service. Drar gjerne tilbake dit igjen.

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, 253aaseh
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Tre generasjoner spiste middag på Namsentunet etter et besøk på Namsskogan Familiepark.

Det var litt travelt for den enslige personen som i tillegg til å være servitør, også var telefonvakt og resepsjonist.

Menyen må sies og være solid og basert i all hovedsak på nasjonalretten i Namdalen: elg og laks.

Maten kom relativt raskt på bordet selv om både servitør og kokk var rimelig travelt opptatt.

Alt i alt en god middag i veldig trivelige omgivelser ved Namsens bredder.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, vidar1234
Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Veldig skuffa over plassen ,ikke noe varm mat til frokost , bare kalde kokte egg pluss vanlig pålegg.Smale senger,Bad og toalett på gangen.Men det var rent og pent der.Jeg kommer ikke til å overnatte der flere ganger.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, olejonnyb2015
Anmeldt 25. april 2018

Første gang vi kom hit, var det som å gå inn i en eventyrverden når vi kom inn på tunet! Store, flotte rom, gode senger og upåklagelig service ga også et godt inntrykk Vi har kun bodd her utenom sesong og dermed hatt en hel hytte for oss selv (2 personer), men overnatter gjerne her flere ganger.

Romtips: Anbefaler rom i første etasje, da trappen er litt bratt og uten trappegelender.
Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, kariannek2013
Anmeldt 10. april 2018 via mobile enheter

Fantastisk tun med flere hus/ hytter/ rom. Her møtes du av et utrolig gjestfrie og kunnskapsrike drivere med glimt i øyet.
Her kan du få servert mat eller du selv lager mat på «hytta».
En nydelig frokost ble servert i en koselig og lys restaurant.

Dato for oppholdet: april 2018
2  Takk, Vacationer730797