“Noe av det aller verste vi noensinne har opplevd”
Anmeldelse av Jegtvolden Fjordhotell

Jegtvolden Fjordhotell
Vurdert som nr. 3 av 3 Restauranter i Straumen
Beskrivelse: Nydelig mat og fantastisk fjordutsikt Jektvolden Restaurant ligger idyllisk til på ærverdige Jegtvolden Fjordhotell, helt nede ved vannkanten av Trondheimsfjorden. Det å bruke kortreiste råvarer er viktig for oss. Vi tilbyr tradisjonelle norske og klassiske retter med en lokal vri. Vårt kjøkken er kjent for sin kvalitet, enten det er større selskap og bryllup, eller a la carte. Velkommen!
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi ønsket middag og ble tilbudt buffé med tilsynelatende ok meny.
Matsalen minnet om en kantine og rettene var anbrakt i bakker og var direkte lite innbydende. Lokal pølse lå der skrukkete og virket som den hadde gjort det i flere timer. Den asiatisk inspirerte gryten var nesten tørket inn det lille som var igjen. Ertene og gullrotblandingen var seig som tyggegummi og var sikkert oppvarmet for n-te gang. At en kokk, hvis det var det hotellet hadde, kunne være bekjent av dette svineriet er helt uforståelig. I tillegg kostet det 345,- pr pers. Eneste pluss er beliggenhet og interiør, men kjøkenet er en skam. Her er det mye å rette opp. Fy og fysj. Aldri mer tilbake! Servicen helt grei, men alkoholfritt drikke var vist et helt ukjent fenomen.

1  Takk, Henning H

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi valgte å spise på restauranten dagen vi sjekket inn. Etter å ha lest anmeldelser og sett prisene på menyen hadde vi store forhåpninger om en god opplevelse. Det tok 35min til jeg måtte gå og spørre om vi kunne få vinen vi hadde bestilt. Fiskesuppen til forrett var så og si kald og smakløs. Etter 1,5t kom hovedretten på bordet. På menyen har de to hovedretter som er pasta, de vil jeg ikke anbefale. Kjedelige retter til høy pris.

Takk, tetlie
Anmeldt 2. april 2019 via mobile enheter

Veldig trivelig sted, fine lokaler. God service. Vi spiste Inderøysodd med klenning. Kjempegod smak, masse kjøtt og kjøttboller. Hjemmelaget karamellpudding satte prikken over ien. Anbefales!

Dato for besøk: april 2019
Takk, Bj_rn_Arne_S_13
Anmeldt 27. mars 2019 via mobile enheter

Nydelig og restaurert hotell i flotte omgivelser. Her er stemningen rolig og behagelig. Betjeningen er hyggelige og imøtekommende. Her er det lett å trives. Restauranten serverer god mat i flotte lokaler. Frokosten er også av meget god kvalitet. Rom og bad er store og gode.
Anbefales

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Laader
Anmeldt 28. juni 2018

Var mye på Jegtvolden på kurs, møter og konferanser for mange år siden, men så ble det slutt på jobbarrangementer der. Fikk inntrykk av at stedet hadde tapt seg og bakket ut i konkurransen.

Men nå i juni har jeg vært der ved flere anledninger; vært på møter, spist lunsj, spist middag og overnattet. Middagen var kort og godt helt fortreffelig; særdeles smakfull og verdt pengene.

Én ting vil jeg pirke på; Jeg fikk rom i den nye fløya "nedover", og rommet og alt var bra, men FLISENE på badegulvet var rett og slett livsfarlige etter min mening. De ble såpeglatte når det kom vann på dem.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, SA_Travel_MN

Har du vært i Jegtvolden Fjordhotell? Del dine erfaringer!