eDreams
Lol.travel
FindHotel
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Bonderomantikk i full blomst. Beliggenhet opp i fjellsiden, med vakker utsikt mot fjorden og sentrum av Inderøy. Her er hovedhuset med rom, samt små og moderne»camping hytter» til leie. Vi fikk rom med et lite bad på-et soverom og forrom med enkel seng. Stue i 1 etasje med flere grupper, koselig frokost rom godt organisert. Mulighet til å sitte ute med utsikt. Frokost godt organisert, lokale råvarer og du kan be om påfyll. Kokekaffe og fantastisk service. Her er det hjerterom. Lytt mellom rommene, men det fikses med ørepropper for den sarte. Det som er viktig å vite-SMAL OG BRATT TRAPP opp til soverom på hovedhus. Tilrettelagt med glamping om du vil og aktiviteter/mulighet til å være nær dyrene på gården for de minste. Serverer IKKE middag ennå. Laaang bakke opp fra sentrum om du vil gå. Vakkert innredet. Det som man MÅ være obs på er innsjekk kl.16 og med unntak av en restaurant ved bryggen og nabo hotell er det ikke mulig å få mat etter kl.17 på hverdager(dagligvare butikk er åpen lenger)

Romtips: Obs-med et unntak stenger alt av lokale butikker og serveringssteder i sentrum kl.17 på hverdager. Det er innsjekk på gårdshotellet kl.16!
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, wenchew2015
Anmeldt 24. oktober 2020 via mobile enheter

For et sted! Vakker bygning - et gammelt trønderlen oppusset slik at det meste av originale detaljer er inntakt. Til frokost var det nydelige, lokale råvarer og hjemmelaget brød. I tillegg er det storslått utsikt og super service. Anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, vigdisholm
Anmeldt 26. juli 2020

Flott beliggenhet med fantastisk utsikt over Straumen. Perfekt overnattingssted for å utforske Den Gyldne Omvei. Veldig hyggelig vertskap og en utrolig smaksrik og god frokost med utvalg av lokal mat. Fikk servert det som må være verdens beste melk. Kommer gjerne igjen!

Takk, Marleneklo
Anmeldt 25. oktober 2019 via mobile enheter

For alle som ikke har besøkt Inderøy, er dette stedet bare å anbefale!! Vi kom utenom sesong, så huseier var veldig opptatt med husdyra. Men vi fikk uansett overnatte, og alt var godt oppvarmet, rent og pent. Vi har også besøkt Husfrua tidligere, og må bare berømme eierne for at de har klart å ordne slik en flott overnattingsmulighete langs Den gyldne omvei!

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Trudeive
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

For et sted for et hus og for en fantastisk gjestfrihet! Her var det godt å være i fredfulle omgivelser med stilfullt interiør og sans for detaljer fra vertskapet. Utsikt fra en annen verden, stillhet og mulighet for å kjenne seg «hjemme». Frihet til å kose seg med litt medbrakte oster og pølser, samt at vin og øl kunne kjøpes. Frokost med lokale varer servert av hyggelige ansatte, historier om huset og familien fortalt med glede av verten så dette var en helt magisk opplevelse. Kommer helt sikkert tilbake❤️

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 256kristinh