TripAdvisor
Levanger kommune
Publiser
Innboks
Søk

“Beste pizzaen i Levanger”
Anmeldelse av Siciliano Levanger

Siciliano Levanger
Vurdert som nr. 12 av 23 Restauranter i Levanger kommune
Anmeldt 9. september 2019

Utrolig god pizza! Dessuten veldig serviceinnstilt personale. Lokalene kunne godt vært pusset opp, men stedet har sin sjarm. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: september 2019
Takk, bebe545
Anmeldt 11. mai 2019 via mobile enheter

Spiste pizza med familien her. Helt greit, men ikke mer. Lite smak på pizzaen. Ba om et glass vann til hver av oss, og to av oss fikk varmt vann i skitne glass. Det gjorde at vi valgte å ikke drikke noe under måltidet og heller drikke fra flasker vi hadde i bilen utenfor da vi var ferdige.

Dato for besøk: april 2019
Takk, evlenol
Anmeldt 27. april 2019 via mobile enheter

Var her sammen med barn og vi bestilte meksikansk pizza. Den var helt perfekt, supergod bunn -sprø skorpe og myk inni, ikke seig. Blir spennende å utforske menyen videre.

-Veldig god service og hyggelig personale som viser at de ønsker fornøyde gjester.

-Lokalene har sin egen stil og det er litt slitt, men det var helt greit å sitte her -på gode stoler. Kjekt for ungene med akvarium.

Dato for besøk: april 2019
Takk, Christine Marie T

Reisende som så på Siciliano Levanger, så også på

Levanger, Levanger kommune

Har du vært i Siciliano Levanger? Del dine erfaringer!