“Dessverre en av få restauranter i «byen»”
Anmeldelse av Venezia

Venezia
Vurdert som nr. 3 av 6 Restauranter i Kolvereid
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Kolvereid er en «by» med få restauranter og dette er nok den eneste grunnen for at denne restauranten får besøk av sultne gjester! dessverre forlater man oftest den med en dårlig opplevelse!

Lokalet er kaldt og svært lite koselig, maten man blir servert mangler alltid noe og er også kald.

Dessverre har vi også opplevd dårlig service fra de ansatte som styrer selve restauranten, lang ventetid for å kunne bestille samt ved at de lyver om ting+++

Noe positivt? Vell porsjonene er greie!

Takk, TheNorwegianGirl

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Rask service og maten kom også raskt!! Noe to veifarende satt stor pris på. Baconcheeseburger- god, god pommes frites og friske gode grønnsaker der salaten var sprø Typen bestilte pizza, fornøyd med fyllet og mye ost! God str på glass med brus også.

Takk, 906gudrunf
Anmeldt 26. juli 2020

Lite, middelmådig og smakløs mat. I tillegg ble besøket vårt ødelagt av en tydelig forstyrret kvinnelig ansatt som fikk for seg at hunden vår, i bilen, ikke fikk luft. 12 grader og regn ute. Hun var flere ganger ute,og hun prøvde også å åpne bilen. Vi hadde tilsyn med bilen fra der vi satt. Hun tok ikke kontakt med oss og har aldri sett hunden vår før.

Takk, 497frodeh
Anmeldt 6. november 2019

Kom til et kaldt lokale. Vi måtte beholde jakkene på pga at det var for kaldt til og sitte i bare skjorten. Når vi skulle bestille øl til maten, fikk vi beskjed om at den som hadde bevilgning var syk. Trodde bevilgningen følgte restauranten. Spiste fort opp maten før den ble kald og forlot restauranten

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, frankvaarhus
Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

Dette var en nedtur. Den ene bestilte en gresk biff, som skulle bl.a inneholde tzasiki, den manglet den andre bestilte biff med bernaise. Denne skulle inneholde bl.a bakt potet. Det var sjampinjong med på nesten alle retter. Vi ba om å få maten uten sopp. De to rettene vi fikk så identisk ut og de ble servert med overkrydret, grillkrydder på pommes frittes. Vassen blomkålblanding og løk. Den bakte poteten var potetbåter... nei dette var ikke bra. Den greske biffen var like smakløs som den andre. Kald bernaise fra flaske, spruta over biffen, trekker også ned. Det var sausen.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 890livl

Reisende som så på Venezia, så også på

Har du vært i Venezia? Del dine erfaringer!