“På gjennom reise”

Rock City
Vurdert som nr. 3 av 4 ting å gjøre i Namsos kommune
Attraksjonsdetaljer
Anmeldt 2. august 2016 via mobile enheter

Bodde på Rock City hotell, fikk pass til Rock City når vi sjekket ut. Vi hadde tid å slå i hjel, så vi gikk inn. Hadde lave forventninger, men det var utrolig gøy. Møtte en hyggelig mann som var Eskil Brøndbo, han viste oss hvordan ting fungerte. Vi gikk ut med et stort smil og latter. Gleder oss til å få tilsendt LIVE filmen på epost. Gutten vår på ti år ville tilbake ☺️

Takk, Cecilie B

Anmeldt 21. juli 2016 via mobile enheter

Grundig og merkelig påkostet museum for et veldig snevert utvalg artister.
Her får du Åges skrivestue og Prudence sitt øvingslokale gjenskapt til minste detalj. Alle trønderrockere (særlig fra Namsos) er med. Til og med en interaktiv presentasjon av Askil Holm! Dette har ikke almen interesse, men er du i målgruppa har du vært her for lenge siden... Lite besøk selv midt i turistsesongen - bortsett fra en guttunge som fikk bråke så mye med trommene i "Øvingslokalet" at vi hadde vanskelig for å få med oss det som skjedde i rommet ved siden av.
Litt trist at det er svidd av så mye offentlige penger her - det lukter lobbying og overoptimistiske politikere lang vei, men har vel fungert som promotering av Narvik på et vis.

Takk, Eireken
Anmeldt 20. desember 2015 via mobile enheter

Veldig interessant museum. Ikke et sånt kjedelig museum, men nesten et aktivitetsenter. Man lærer om norsk rock fra Prudence via Åge Aleksandersen til DDE, mens man selv lager sin egen master og spiller inn musikkvideo. Lærte mye her, verdt besøket.

Takk, fegu
Anmeldt 20. juli 2015 via mobile enheter

Passer best for den som er har et forhold til trønderrock. For dere andre - bruk pengene på noe annet. Kjedelig for de yngste.

Takk, Lars Kristen F
Les flere anmeldelser
Anmeldt 31. juli 2014 via mobile enheter

Stort pluss for at museet var svært interaktivt, og at man brukte mye tid på å delta i utstillingen. Likevel synes vi det var snevert at museet kun handlet om trøndere...

Takk, MissVesteralen

Reisende som så på Rock City, så også på

Har du vært i Rock City? Del dine erfaringer!