Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Vi ble møtt av en hyggelig ung kar i resepsjonen. Selve overnattingen var grei. Senga var behagelig, rommet i ok+ stand. Betjeningen var litt blandet, fra de som ønsket å hjelpe, til en som var litt likegyldig. Vi kjøpte middag i kafeteriaen/restauranten og maten kom raskt og var god. Utvalget av drikke var vann, Coca Cola, Munkholm, Redbull, Vørterøl og Schweppes Indian tonic noe som er i det minste laget. Frokosten ble vi varslet om ved ankomst ville være av enklere sort grunnet Covid19. Det var to brødskiver i plastfolie i kjøleskap. En hadde skinke og en agurkskive, og den andre hadde en tørr osteskive. Vi betalte 50,- og fikk to tørre brødskiver. Av drikke så var det melk, en tom juicedispencer, kaffe og en kanne vann til de 12 gjestene som var tilstede da vi var der. En kanne til 12 personer er heller ikke bra mtp smittevern.
Det er fullt forståelig at hoteller har enklere frokoster, grunnet situasjonen som pågår, men det her var mer latskap enn å sørge for en god frokost til gjestene. Som gjest så kan man fikse frokost et annet sted, noe som kanskje er like greit mtp at oppholdet var greit sånn ellers

1  Takk, Samuel B
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Å måtte betale 1450 for 3 stk på et lite og nedslitt rom er ganske drøyt. Men når man må re opp for tredjemann selv, da tar det kaka. Rommet lukta gammelt og innestengt og var tydelig ikke nylig rengjort. Måtte be om å få håndklær da dette ikke fantes på rommet.
Frokosten besto av å hente seg ei tørr brødskive med ost og skinke pakket inn i plast. Vi ble vist et kjøleskapet i en nedslitt spisesal da vi kom, der vi kunne hente «frokosten». Dagen etter ligger samme tørre maten der, da valgte vi å stå over.
Neste gang kjører vi heller forbi!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, sofasara
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Jeg og min kusine var innom og kjøpte middag på vei nordover i begynnelsen av juni. Jeg kjøpte kjøttkaker med " ertestuing ".. Kjøttkakene smakte ingenting og ertestuingen hadde aldri vært i nærheten av å bli ertestuing, og kom aldri til å bli det..
Betalte en flau pris og blir enda flauere på vegne av " kokken.."
Når sant skal sies så kjøpte min kusine en god sprøstekt kylling og gode pommes-frites, men det er ikke nok til at jeg noen gang kommer til å kaste bort både tid og penger på å stoppe der igjen..

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, ElinS676
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Reklameres med at stedet har rimelig overnatting, vi betalte 1400kr for 2 voksne og 1 barn. Vi syns det var dyr pris.. Greit vi sov i leilighet innendørs.. Det var felles do og bad.
På reklamen ble det også nevnt luksus sengetøy, noe vi ikke kunne merke forskjell til i forhold til andre hoteller eller soveplasser.

Vasken lekket og det rant vann ned på gulvet, når vi skulle pusse tenner..

Hyggelig personale og behjelpelig.
Koselig sted og område.

Frokosten var nokså grei.. Ikke noe fancy. Det ble fort tomt og det ble ikke helt fornyet kan man si..

Men vi sov veldig godt i noen kjempe gode senger!! Tv på veggen var også et ekstra pluss.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, lindaf21
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Familie på 4, 2 voksne og to barn hadde feriens siste stopp her. Rommet var fint nok , rent og pent. Det er ikke bad på rommet men av de to badene vi var på var det ene rent og pent mens det andre har sett sine beste dager. Hadde det bare vært det hadde jeg nok kunnet gi en bedre rating men frokosten var en stor skuffelse. Det eneste positive var at det akkurat var nok brød til oss og at brødet kjentes hjemmebakt ut. Det lille av pålegg som var bar preg av å ha stått ute veldig lenge. Hvitosten var muggen og ingenting så veldig delikat ut. Da vi reiste fra stedet ble en i familien dårlig og kastet opp. Vi ringte nams inn for å si i fra hvis det var flere som ble dårlige men hun som svarte telefonen virket ikke veldig stødig i norsk Og skjønte ikke hva vi mente.
Trenger ikke å stoppe her flere ganger.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 123hildej