Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Hvordan klarer de å gjøre stekt sei seig? Maten smakte ingenting, personalet visste ikke at de hadde bakt potet på menyen (som var en mikrobakt potet uten krydder) og ketchupen var fra First Price. Ostehornet til datteren min var helt ok.
Alt i alt en grusom matopplevelse. Jeg anbefaler å kjøpe en Snickers på Coop Marked i steden.

Romtips: Unngå
Takk, joakimp499
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Betjeningen er vanskelig å få tak i.
Frokosten har dårlig utvalg, eggene var kalde, man kunne bare velge mellom kaffe eller melk å drikke… men vafler kunne man lage… til frokost?!
Melka var dessuten sur og kaffen smakte lite.
Spiste en ganske slapp burger (uten noe på??) til middag, men fries var god.
Man kan selvfølgelig høre alle de andre prate på rommene sine og det var fryktelig varmt, ingen vifte eller aircondition. Betjening virket hyggelig når man klarer å finne dem. Anbefaler heller å ta deg en telt tur enn å ligge her ikke verd pengene.

Romtips: Dra ett annet sted.
Reisetype: Reiste alene
Takk, Skaujenta5
Anmeldt 27. juni 2021

På vei til nordnorge fant jeg denne plasseringen gunstig. Stedet er koselig, har egen tv-stue og frokost-restaurant for gjester. Veikroa hadde spartansk meny, men løvsteken kan anbefales, da det var det vi valgte. Karbonader, hamburger og pølser var blant andre alternativer.
Stedet er gammelt og bærer preg av det, men vi hadde det bra! Rene, myke senger, rimelig og greit.
Anbefales om du ikke er ute etter Grand Hotell-standard.

Takk, JanErikO16
Anmeldt 6. juni 2021

Vi fikk servert oppvarmet kotteletter fra en mikrobølge ovn som var 70% flesk og en entrecotté som var så seig at det kjentes ut som man spiste gummi, dette var "dagens middag". Kniver å gaffler sto det framme på hvert et bord uten noe form for smittevern, var nødt til å vaske både bord å bestikk før vi satte oss for å spise. Når man går å betaler nesten 700kr for 3 retter forventer jeg virkelig bedre en dette!

Takk, 9vegardi
Anmeldt 31. mai 2021 via mobile enheter

Delikat, rent, sentralt og overraskende god frokost! Jeg overnattet på et nyoppusset rom med tilhørende bad/wc. God seng. Frokosten var selvbetjent, men veldig delikat og med overraskende godt utvalg. Med tanke på at dette er en rimelig overnatting fikk vi mye for pengene. Jeg vil absolutt benytte meg av dette overnattingsstedet ved behov en annen gang.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Gro-Signy H