Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Kjør fort forbi!!
Vi booket ett hus som siste ledige alternativ. Booket over tlf, så fikk ikke sett bilder og div.. kanskje min feil, men jeg forventet ikke ett sånt sted til 2200kr. Ungene ville ikke sove der og når jeg gikk inn for å spørre om refusjon ville de ikke gi oss så mye som ett øre.
Ikke noe hyggelig betjening!

Romtips: Sov heller i bilen..
Takk, Safari24814935853
Anmeldt 25. juli 2021

Anbefaler INGEN å spise på denne plassen. Dårlig service, vond lukt og dyr DÅRLIG mat. Maten er noe av det verste vi noen gang har fått servert. Maten var uspiselig. I tillegg lite innbydende lokaler med skitne plastglass, uvaskede bord og ketchup fra first price.

Takk, julieemiliel2021
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

På vei fra Nord-Norge og hjem skulle vi stoppe for å ta en kaffe og en liten lunsj. Over disken hang det en forholdsvis omfattende meny. I disken lå det to baguetter og to påsmurte brødblingser. Reisefølget var på syv personer. Basert på den omfattende menyen skulle man tro at betjeningen fikk påsmurt underveis. Det gjorde de ikke. På spørsmål om utvalget i disken var alt vi kunne velge mellom, var svaret kort og enkelt «ja». Det blir nesten litt pinlig å skilte med kafeteria dersom dette er alt de har å by på (og kl var bare 12 på formiddagen). Vi kjørte videre uten å legge igjen en krone.

Romtips: Dette er ikke stedet å stoppe for å ta en kaffe og en matbit.
Takk, 310ulrikkeh
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Ventet 45 min på biffsnadder. Da den endelig kom var maten lunken og smakløs. Kjøttet var seigt og ekkelt. Chipsen hadde ekkel bismak. Bearnaise sausen var ikke spiselig. Flere gjester var tydelig misfornøyde. Første og siste gang vi spiser der.

Romtips: Kjør forbi!
Takk, Seaside40960245030
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Hvordan klarer de å gjøre stekt sei seig? Maten smakte ingenting, personalet visste ikke at de hadde bakt potet på menyen (som var en mikrobakt potet uten krydder) og ketchupen var fra First Price. Ostehornet til datteren min var helt ok.
Alt i alt en grusom matopplevelse. Jeg anbefaler å kjøpe en Snickers på Coop Marked i steden.

Romtips: Unngå
Takk, joakimp499