Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi stoppet for å lade elbil og skulle spise middag. Bestilte en kokkens anbefaling, elghakk som skulle være med hjemmelaget potetmos og grønnsaker. Betalte kr 210, og dette er hva vi fikk! En miniporsjon med en klatt posepotetmos, frosne og vasne grønnsaker fra pose og en utvannet brunsaus med noen små biter av et uidentifiserbart kjøtt. Tilsvarende mengde kanskje en opphakket kjøttkake! Er nok det latterligste måltidet jeg noen gang har betalt for i Norge. Folkene på kjøkkenet har ingen stolthet i det de gjør! Styr unna!

2  Takk, Cylone
Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde en overnatting i sammenheng med ett besøk i familieparken som ligger veldig nært, kort gangvei under E6 så beliggenhet er veldig bra men det stopper der. Første som møter oss er rengjøringspersonell som står å røyker oss i trynet på tur inn døra, selv med alle røyking forbudt skiltingen og advarsel om bøter står dem rett på utsiden av inngang og sammenhengende lufting til rom. Rett innfor døra til rommet var det ett kjøleskap som var i ustand så det var plassert ett gammelt skap i stua. Rengjøringen som var gjort bør de virkelig skamme seg over, vi tok selv å vasket store deler av badet og var mest fornøyd med at vi skulle sjekke ut neste dag. Soverommet er plassert på hemsen, her var det varmt hele natten siden vindu og aircondition ikke eksisterer. Dusjen er den du finner hos din oldemor langt langt langt ut på landet, her bør de kunne gjøre en oppgradering, vi valgte å dusje med slippersa. Ute i gangen var det basseng lukt, selv om dette er i et annet bygg 150meter unna. Støv på de fleste plasser så om dette er corona vasken hjelpes, det beste med besøket var å kunne sjekke ut som nevnt tidligere. Ikke verdt pengene, fraråder å sjekke inn på familierommene.

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, smackiiie
Anmeldt 27. august 2018

Namsskogan hotell er et enkelt, men greit og ryddeig overnattingsstede ved E 6 lengst nord i Trøndelag fylkes, og med Namsskogan Familiepark som nærmeste nabo. Store og velholdte rom med TV og gratis Wei-Fee samt sengeplass i "andre" etasje. Eneste minus med rommet var en litt trasig dusj. Maten var OK, frokost enkel, men grei. Hotellet var dessverre preget av litt for liten bemanning

Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Arne S
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Ikke besøk dette stedet. Ikke vindu på soverom i 2. Etasje og sikkert 25-30 grader. Null søvn. Kjørte fra lofoten og skulle få en god natts søvn men det ble det ikke. Våknet med hodepine. Veldig lytte rom.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Elise V
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Vi leide leilighet på hotellet;ok standard som ABSOLUTT trenger en oppussing! Alt er slitt og oppskrapet. Vi betalte 2900 for 2 obernattinger,og svært lite er inkludert. Vi måtte selv ha med sengetøy,og ble ikke informert om håndduker ikke er der.ALTFOR DÅLIG! Skyhøye priser på leie av håndkler;50.- pr.handkle...Kaffe er heller ikke inkludert i prisen-dette er første gang jeg opplever at dette ikke er tilgjengelig for alle på hotellet. Stusselig utvalg av kjøkkenredskap,og generelt lite for pengene..Første,og muligens siste gang vi ligger her.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, cathrist2018