Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Helt ok hotell dersom man bare skal sove. Gode senger. Vi hadde gledet oss til hotellfrokost med barnet, men det var fryktelig skuffende. Rundstykkene var tørre, lite utvalg og egg med majones og reker må ha blitt laget dagen i forveien. Det eneste som trekker opp er pannekaker til ungene og pølsespaghetti, selv om sistnevnte åpenbart har blitt oppvarmet før servering.

Takk, IdaKristin88
Anmeldt 22. juli 2021

Hotellet i seg selv er ok. Kjempebra å ha 2 etg på rommet med 5 soveplasser.
Det som trekker sterkt ned på hotellet, er maten. Menyen er elendig. Elendig utvalg for barn. Burger og chips eller pølse og chips.
Kjøpte elggryte. Fikk ei skål med gryte og 3 poteter ved siden av. Elendig! Dyrt i butikken også.
Anbefaler å ha med middager hjemmefra, siden god middag er ikke-eksisterende, verken på hotellet, eller i nærområdet. Gamle kraner/vasker, som også lekker.

Takk, Kinekir
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Var på campingplassen. Servicehusene var ganske skittne, og altfor lite for så mange mennesker. Var kun kaldtvann i dusjen. Ikke mulig å reservere plass, så er en sjangs å ta om du får plass, eller plass med strøm. Ellers er det ikke oppmerkede plasser. Savner håndsprit i resepsjonen. Ellers er det et fint uteonråde inne på hovedcamp, med klipt gress og skog.

Romtips: Parken tar svært få koronahensyn. Fullt, ingen spriting av utstyr mellom gjester. Lange køer. Ikke renhold av bord mellom kunder i restaurant.
Takk, Miriam O
Anmeldt 9. juli 2021

Vi skulle absolutt ha lest tripadvisor FØR vi bestilte hotell.
Dette er det værste oppholdet jeg har hatt på et "hotell" noen gang.
Vi bestilte familierom da dette passet oss fint.
Rommet var ikke så ille i seg selv, og jeg har forståelse for at det kan bli varmt når det er nærmere 30 grader ute.
Men hvor er aircondition på dette rommet??
Da jeg,samboeren og sønnen min skulle legge oss for kvelden, vil jeg anslå at det var over 30 grader på hemsen,og helt umulig å sove der. Sønnen min sovnet der,men etter noen minutter var han gjennomvåt av svette.
Da klokken nærmet seg 01:00 bestemte vi oss for å ta med overmadrassen på sengen oppe, ned...og sove på gulvet der, så vi kanskje kunne få oss litt søvn før en lang dag i parken dagen etter.
Min far og datter lå allerede å sov der nede...det var ikke så høy temperatur der,men fremdeles varmt.
Vi våknet selvsagt med vond rygg, noe som var super oppladning til parken.
Vi spurte etter en vifte dagen etter,men det var helt umulig å oppdrive, og de som jobbet der virket generelt veldig lite serviceinnstilt....kan det være mangel på opplæring eller rett og slett feil folk i feil yrke?
Vi sendte også en mail om opplevelsen vår den natten, og jeg forventet da at de tok kontakt med oss for å iallefall prøve å ordne opp dagen etter, men det var ikke rare svaret vi fikk.

Frokosten på hotellet var heller ikke noe å skryte av,da det manglet mye hele tiden, varmmaten var kald og det var ikke mye betjening å se i nærheten.

Og dette betalte vi ca 2600 pr natt for!!!!!
Det er rett og slett en skam at de tar slike priser for et så dårlig produkt.

Butikken som ligger i samme bygning, veldig genialt at man slipper å ut for å komme dit.
Men FOR noen priser da...så anbefaler å kjøpe med mat til middag/kvelds en annen plass, hvis dere har planer om dette.
Betaler gjerne litt ekstra for å dra på en slik ferie jeg altså, men ikke når det jeg sitter igjen med av inntrykk og opplevelse er såpass dårlig som dette.

Og at vi er under en pandemi, fikk vi ikke veldig inntrykk av, annet enn at det sto noen spritflasker her og der.

Og jeg undrer meg over etter å ha lest tripadvisor,
at det er de samme tingene som vi opplevde, andre har klaget på så langt som tilbake i 2014 (hvis jeg husker rett)
Er det ingen som leser anmeldelser der, eller er det ingen interesse for å høre hva folk mener om dem...og så i tilfelle prøve å rette på feil??? Rette opp det dårlige inntrykket folk har fått????
Eller gjør de som de vil pga at det er den eneste plassen så nære parken???

Mitt råd er: styr unna dette "hotellet"

2  Takk, G2360IPannes
Anmeldt 4. juli 2021

Vi reiste som to barnefamilier på to voksne og to barn hver. Hadde tenkt å telte i to netter, og å være i Dyreparken på dagtid.
Det var vanskelig å finne plass for teltetene, men det er vel ok. Det første vi oppdaget var at det var enormt mye mygg og knott, derfor flyttet vi teltene fra det første stedet vi fant. Heldigvis hadde vi med myggspiral, det hjalp litt når den var tent. Det var ingen plasser igjen med strøm, så det var også litt vanskelig for oss med kjølebokser, iPader og telefoner som trengte strøm/lading.

Sanitæranlegget var ok rengjort, men trenger sårt en oppgradering. Pluss for at dusj var gratis, men det hjelper lite når det ikke fins varmtvann?!

De har en lekeplass, men avstanden til motorveien er kort, spesielt for oss med små barn, så vi måtte følge nøye med hele tiden.

Natt 2. sto det også en lastebil på tomgang i 12! timer rett ved der vi lå..

Vi spiste middag på kroa, det var en svært skuffende opplevelse.
-Det var en spesielt varm dag, og de hadde verken åpnet noen vinduer eller satt på aircondition som de hadde.
-Vi bestilte mat samtidlig, men de andre rakk nesten å spise opp før vi fikk maten vår. Betjeningen surret rundt og var veldig tydelig uerfaren.
-Datteren min på 2 år bestilte jeg barneporsjon til, og hun fikk mye mer mat enn jeg som bestilte voksenporsjon... Klaget, men fikk beskjed om at sånn var det der. De skulle ta beskjeden videre til kokken om jeg ikke ble mett. Endte opp med å spise opp restene til datteren min for å bli mett.
-Brusen var ikke kald, maten var ikke varm. Ikke nok saus.

Det skal nevnes at vi gjerne vil tilbake til Dyreparken, og hadde det fint der, men vi velger da å overnatte ett annet sted.

Takk, hurremamalied