Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Forundrer meg at det er mulig å eie og drive et stort hotell / veikro midt ute i ødemarken, der du har monopol på å servere sultne langveisfarende, og ikke klare det bedre enn dette.
Å ha en i kassa som har så tungt for å forstå og bruker så lang tid på å ekspedere er fantastisk. I tillegg er kjøkkenet supertregt.
Maten var grei nok, men oppveide ikke for frustrasjonen.
Kjapp hoderegning sier at en kvikk en i kassa og et fungerende kjøkken hadde tre-firedoblet omsetningen den timen det tok for oss å få 3 enkle dagens.....

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Andrè J
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Helt ok hotell dersom man bare skal sove. Gode senger. Vi hadde gledet oss til hotellfrokost med barnet, men det var fryktelig skuffende. Rundstykkene var tørre, lite utvalg og egg med majones og reker må ha blitt laget dagen i forveien. Det eneste som trekker opp er pannekaker til ungene og pølsespaghetti, selv om sistnevnte åpenbart har blitt oppvarmet før servering.

Takk, IdaKristin88
Anmeldt 22. juli 2021

Hotellet i seg selv er ok. Kjempebra å ha 2 etg på rommet med 5 soveplasser.
Det som trekker sterkt ned på hotellet, er maten. Menyen er elendig. Elendig utvalg for barn. Burger og chips eller pølse og chips.
Kjøpte elggryte. Fikk ei skål med gryte og 3 poteter ved siden av. Elendig! Dyrt i butikken også.
Anbefaler å ha med middager hjemmefra, siden god middag er ikke-eksisterende, verken på hotellet, eller i nærområdet. Gamle kraner/vasker, som også lekker.

Takk, Kinekir
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Var på campingplassen. Servicehusene var ganske skittne, og altfor lite for så mange mennesker. Var kun kaldtvann i dusjen. Ikke mulig å reservere plass, så er en sjangs å ta om du får plass, eller plass med strøm. Ellers er det ikke oppmerkede plasser. Savner håndsprit i resepsjonen. Ellers er det et fint uteonråde inne på hovedcamp, med klipt gress og skog.

Romtips: Parken tar svært få koronahensyn. Fullt, ingen spriting av utstyr mellom gjester. Lange køer. Ikke renhold av bord mellom kunder i restaurant.
Takk, Miriam O
Anmeldt 9. juli 2021

Vi skulle absolutt ha lest tripadvisor FØR vi bestilte hotell.
Dette er det værste oppholdet jeg har hatt på et "hotell" noen gang.
Vi bestilte familierom da dette passet oss fint.
Rommet var ikke så ille i seg selv, og jeg har forståelse for at det kan bli varmt når det er nærmere 30 grader ute.
Men hvor er aircondition på dette rommet??
Da jeg,samboeren og sønnen min skulle legge oss for kvelden, vil jeg anslå at det var over 30 grader på hemsen,og helt umulig å sove der. Sønnen min sovnet der,men etter noen minutter var han gjennomvåt av svette.
Da klokken nærmet seg 01:00 bestemte vi oss for å ta med overmadrassen på sengen oppe, ned...og sove på gulvet der, så vi kanskje kunne få oss litt søvn før en lang dag i parken dagen etter.
Min far og datter lå allerede å sov der nede...det var ikke så høy temperatur der,men fremdeles varmt.
Vi våknet selvsagt med vond rygg, noe som var super oppladning til parken.
Vi spurte etter en vifte dagen etter,men det var helt umulig å oppdrive, og de som jobbet der virket generelt veldig lite serviceinnstilt....kan det være mangel på opplæring eller rett og slett feil folk i feil yrke?
Vi sendte også en mail om opplevelsen vår den natten, og jeg forventet da at de tok kontakt med oss for å iallefall prøve å ordne opp dagen etter, men det var ikke rare svaret vi fikk.

Frokosten på hotellet var heller ikke noe å skryte av,da det manglet mye hele tiden, varmmaten var kald og det var ikke mye betjening å se i nærheten.

Og dette betalte vi ca 2600 pr natt for!!!!!
Det er rett og slett en skam at de tar slike priser for et så dårlig produkt.

Butikken som ligger i samme bygning, veldig genialt at man slipper å ut for å komme dit.
Men FOR noen priser da...så anbefaler å kjøpe med mat til middag/kvelds en annen plass, hvis dere har planer om dette.
Betaler gjerne litt ekstra for å dra på en slik ferie jeg altså, men ikke når det jeg sitter igjen med av inntrykk og opplevelse er såpass dårlig som dette.

Og at vi er under en pandemi, fikk vi ikke veldig inntrykk av, annet enn at det sto noen spritflasker her og der.

Og jeg undrer meg over etter å ha lest tripadvisor,
at det er de samme tingene som vi opplevde, andre har klaget på så langt som tilbake i 2014 (hvis jeg husker rett)
Er det ingen som leser anmeldelser der, eller er det ingen interesse for å høre hva folk mener om dem...og så i tilfelle prøve å rette på feil??? Rette opp det dårlige inntrykket folk har fått????
Eller gjør de som de vil pga at det er den eneste plassen så nære parken???

Mitt råd er: styr unna dette "hotellet"

2  Takk, G2360IPannes