“Maten på Kroa i Namsskogan V/familieparken”
Anmeldelse av Namsinn

Namsinn
Vurdert som nr. 3 av 3 Restauranter i Namsskogan
Kjøkken: Bespisning
Anmeldt 5. august 2021

Maten var en skikkelig nedtur. Laksen var ikke god, så dette kunne de ikke i det hele tatt. De serverte laksen på et hamburgerbrød som var vassent (som suppe) pga noe etterligning av saus de hadde hatt oppå i drøssevis. Så hermetiske erter å deretter laksen oppå der igjen, med 1 ss "saus" til. Smakte som om et barn hadde stått på kjøkkenet for første gang. Karbonadesmørbrødet var ikke noe bedre. Pølse å chips var vel det eneste som sto til forventningene. I tillegg var det et uryddig å møkkete lokale. Var ikke reint, verken på toalettene eller ellers. På herretoalettet må du gjøre ditt nr2 ved siden av en fremmed som står ved pissuaren (ingen vegg, ingen dør, ingen lås). Gammelt og utdatert. Stor skuffelse! Vi kommer aldri til å stoppe der igjen. Å med tanke på at det var dette som møtte oss her kommer vi nok aldri til å dra til denne parken heller. Står jo Namsskogan familiepark hotell og kro. Så hvis alt er slik som kroa deres kan man fint stå over
Anbefales ikke.

Takk, 294wenchea

Anmeldt 22. juli 2021

Veldig dårlig sted. Vi kom hit en familie på fire, med en liten valp for å spise mat. Vi var slitne og kalde etter en dag i familieparken. Men betjeningen nektet å slippe oss inn på grunn av valpen. Jeg forsøkte å snakke med sjefen, men hun hadde null forståelse for situasjonen og ba oss spise ute i regnet, eller spise på skift. Valpen er bare tre mnd. og lager knapt en lyd. Men sjefen sa nei uansett. Trist å møte noen med så lite forståelse. Vi endte med å kjøre videre til Brekkvasselv, 13 minutter lenger nord. Mye hyggeligere betjening der og god mat også. Anbefaler Brekkvasselv Kro i stedet.

Takk, Erik534
Anmeldt 22. juli 2021

«Blingsaktig» brødmat som var tørr og smakte direkte gammelt. Vond kaffe. Kjør forbi og velg kafeen 100 meter unna i stedet

Takk, hildegunnw2021
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde her ei natt på dobbeltrom.
Enkel ankomst og fin størrelse på rommene.

Renholdet er ikke noe særlig da vi fant lange mørke hår i senga. Jeg har ikke hår og kjæresten er blond...;)

Mye hår på gulvet også. Håndklærne var også tvilsom med mange flekker av ymse farger.

Badet var virkelig ikke bra! Ikke et eneste avtrekk noe som fører til mye fukt i hele rommet. Dusjen var det bra trykk i, men hele gulvet ble en badedam ettersom dusjhjørnet var lekk og hellingen på gulvet var feil vei. Tørr ikke tenke meg til hvordan det ser ut over flisene.....

Frokosten... ai ai ai...
Da vi kom ned, 1 time før de stengte frokosten var det fritt for kaffe, smør, grønnsaker og frukt.
Frokostansvarlig sto selv å spiste frokost inne på kjøkkenet.

I disse coronatider må man ta forbehold, brødene lå i en plastpose som alle måtte inn å grave i med hendene når de skulle hente brød. Bordene ble ikke rengjort mellom hver gruppe som satt der og generelt null smittevernstiltak.

Eneste pluss er god seng, sov som en stein! :-)

Men generelt var dette et svært lite imponerende opphold.

Takk, kentj614
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Vi blinket ut Nams-Inn på vei gjennom Trøndelag etter å ha sett fristende middagsbilder på nett. Forventningene var muligens litt store til ordentlig middag etter et par gatekjøkken-måltider dagene i forkant. Trivelige lokaler og god plass men ekstremt slapp betjening - gjestene rydder selv men det hjelper lite når bordene ikke blir tørket av underveis og ryddetrallene er så fulle at oppvasken ikke får plass. To gutter var på jobb da vi var innom - det var musestille i lokalene og ingenting som tydet på at de var så travle at de ikke kunne vasket noen border og ryddet trallene for oppvask.

Én voksen bestilte dagens kjøttkaker, den andre løvstektallerken og minsten bestilte kjøttkaker fra barnemenyen. Helt grei mat - dagens ble servert litt tid før løvstektallerken. De bør kunne klare å servere maten relativt likt når to av tre retter kun krever opplegging og ingen tilberedning.

Jeg håper vi var uheldige og møtte to leie ferievikarer for vi dro derfra bom sikre på at vi ikke stopper der igjen - det skal ikke så mye til for å heve førsteinntrykket bare bittelitt!

Dato for besøk: juli 2019
3  Takk, jeanettekt

Reisende som så på Namsinn, så også på

Har du vært i Namsinn? Del dine erfaringer!