Nydelig arkitektur i vakker natur.

Dette var et virkelig nydelig sted. Når været er på ens side, så blir opplevelsen desto bedre. Her... les mer

Anmeldt 26. juli 2020
oeyvind639
Bergen, Norge
God lunsj

Vi var to personer som besluttet å spise lunsj på Vertshuset. Det var en god idé. Her er det stil... les mer

Anmeldt 10. juli 2020
769kjellj

Anmeldt 18. april 2019 via mobile enheter

Stedet har en gate med masse gamle små hus som det nå er forskjellige butikker i. F.eks Glassblåseri, strikkebutikk, liten matbutikk, sjokoladehuset, salg av tre produkter, pannekake huset restaurant osv.
Det står benker rundt ute hvor man kan sitte ved den lille elva som renner forbi. Til jul er det julemarked her.
Jeg har vært her mange ganger med familien og med venniner. Blir ikke lei!

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, ingvildchristinw
villieoslo, Informasjonssjef på Baerums Verk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. april 2019

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding ingvildchristinw :-) Veldig hyggelig å høre at du trives her på Bærums Verk. Velkommen igjen!

Anmeldt 3. oktober 2018

Sommer som vinter er det opplevelser på Bærums Verk. Her er butikker både i nye lokaler,men mest i de gamle husene. Her er det marked, håndverkere med glassblåsere (du kan være tilskuer), smie og mer. Her det skulpturpark, fossefall og en fin elv. Spisesteder, bakeri med servering både ute og inne. Noe for både store og små! Og ikke å forglemme Værtshuset, et serveringssted i toppklasse!

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Frognerparken
villieoslo, Informasjonssjef på Baerums Verk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Tusen takk for en så hyggelig anmeldelse Frognerparken! Vi er veldig glade i dette stedet og det er hyggelig å se at dere trives her også:) Velkommen tilbake!

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

I de vakreste omgivelser man kan tenke seg, er Bærums Verk en perle både for liten og stor. Sjarmerende restauranter, kafeer og butikker kranset rundt elva Lomma's fossefall gjør besøket til en opplevelse.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, L5684FVgutujan
villieoslo, Public Relations Manager på Baerums Verk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2018

Mange takk for så hyggelig anmeldelse Jan G :) Vi syntes også det er veldig flott å jobbe her! Velkommen igjen.

Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet ved Lomma i gamle Bærums Jernverks lokaler. Flotte utstillinger ute og inne. Flere gode spisesteder og butikker med spesielle og håndlagde produkter.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, OdBjB
villieoslo, Informasjonssjef på Baerums Verk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2018

Tusen takk for så flott vurdering og hyggelig kommentar OddBjB! Nå ble vi veldig glade:) Velkommen tilbake.

Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Bærums Verk har mange fine håndverksbutikker og hyggelige spisesteder. Husene er gamle og parkområdet er veldig hyggelig å gå rundt på. Masse forskjellige butikker med egen produksjon. Har en super stoff/sy butikk.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, aleandrab
villieoslo, Informasjonssjef på Baerums Verk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2018

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding Aleandra :) Nå ble vi glade! Velkommen tilbake- når som helst.