“Spiste middag før brylupp på Raumegården ”
Anmeldelse av Nordvæst AS

Nordvæst AS
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Gjerdrum
Beskrivelse: NORDVÆST er en restaurant i Gjerdrum ( Ask, Akershus kommune ) Mat laget med kjærlighet. Hjemmelaget lasagne, takkestekte pizza, saftig burger med 99% storfekjøtt servert med briochebrød og ovnsbakte småpoteter. Cæsarsalt med saftig lun grillet kyllingbryst & bacon og hjemmelaget focaccia til. Vi baker både brød og kaker hver eneste dag så du får den beste opplevelsen. Mye vegetar samt hele menyen glutenfri. NORDVÆST har scene med konserter. Følg gjerne med oss på Facebook; NORDVÆST mat og drikke. Vår hjemmeside ; nordvaest.com BOOKING AV BORD SKJER VIA VÅR HJEMMESIDE ELLER TLF. 4024 9000 Stedet har alle rettigheter ❤️ Plass til 100 personer. NORDVÆST, et sted for alle !
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Et spennende sted med svært vennelig betjening og et greit utvalg av retter og drikke til en hyggelig pris. En plass jeg gjerne besøker ved en senere anledning.

1  Takk, FrodeWaglen

Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Flott restaurant, meget hyggelig betjening. Rimelige priser. Er du gruppe på 20 ➕ eller flere ordner nordvest for deg! Prøv den digge burgeren

Dato for besøk: august 2018
Takk, Nils B
Anmeldt 11. august 2018

Stilig lokale, hyggelig betjening, god mat til hyggelige priser. Rett og slett et vellykket og gjennomarbeidet konsept beliggende i Ask, Gjerdrum.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Robert Ø
Anmeldt 6. april 2018 via mobile enheter

Spiste en nydelig lunsj her i dag. Vegetar lasagne og en takke pizza. Ikke siste gang vi spiser her.

Dato for besøk: april 2018
Takk, hildenyhusn
Anmeldt 8. november 2017 via mobile enheter

Et nyåpnet sted. Slikt skal man tørre og prøve for å gi det en sjanse.
Ble godt tatt imot, men det tok litt lang tid før vi ble tilbudt noe å drikke. 20 minutter er litt i overkant.
Etterhvert så viste det seg at bestillinger skal tas ved disken. Da ble det litt lettere. Savnet meny på bordet som viste rettene, og som forklarte at bestillinger tas ved disk. Alle rettene stod riktignok på veggen, noe som kan være vanskelig å se om man sitter for nær eller langt unna.

Ikke altfor mange retter på menyen, men noe for en hver var det mulig å finne.
Vi endte opp med å velge pizza, nachos, og elgpølse med potetmos.
Sodd stod vi over denne gangen.
Pizzaen var helt ok, og størrelsen passer for en.
Nachosretten var veldig fredagstaco. God nok, men ikke så spesiell.
Elgpølsa smakte greit nok, men var kanskje litt anonym.
Potetmosen derimot var aldeles nydelig. Jeg var nær ved å ikke bestille pølsa fordi den ble servert med mos, noe jeg slett ikke er glad i. Den var en stor overraskelse.

Prøvde også et par av dessertene, og de var det ingen som hadde noe å utsette på.

Betjeningen var veldig hyggelig, men garderoben deres under setene til gjestene er kanskje ikke den beste løsningen når gjesten må flytte på seg for at betjeningen skal komme til sine klær.

Tror allikevel dette kan bli et veldig flott sted når de får kommet skikkelig i gang.
Tar garantert turen igjen. Prisene skremte heller ikke.
Når innkjøringsfasen er over har jeg trua på at dette blir veldig fint.

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, traage72

Har du vært i Nordvæst AS? Del dine erfaringer!