“Lunsj”
Anmeldelse av Nordvæst AS

Nordvæst AS
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Gjerdrum
Beskrivelse: NORDVÆST er en restaurant i Gjerdrum ( Ask, Akershus kommune ) Mat laget med kjærlighet. Hjemmelaget lasagne, takkestekte pizza, saftig burger med 99% storfekjøtt servert med briochebrød og ovnsbakte småpoteter. Cæsarsalt med saftig lun grillet kyllingbryst & bacon og hjemmelaget focaccia til. Vi baker både brød og kaker hver eneste dag så du får den beste opplevelsen. Mye vegetar samt hele menyen glutenfri. NORDVÆST har scene med konserter. Følg gjerne med oss på Facebook; NORDVÆST mat og drikke. Vår hjemmeside ; nordvaest.com BOOKING AV BORD SKJER VIA VÅR HJEMMESIDE ELLER TLF. 4024 9000 Stedet har alle rettigheter ❤️ Plass til 100 personer. NORDVÆST, et sted for alle !
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Flotte lokaler utrolig god mat, bluesburger kan virkelig anbefales.
Betjening imøtekommende og strålende service!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, knutb818
HildeH625, Eier på Nordvæst AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Tusen takk Knut for meget hyggelig anmeldelse :-) Ja vi har fått mange gode tilbakemeldinger på våre burgere. Velkommen tilbake !

Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Fint sted som er verdt ett besøk. Vi bestilte hamburger som smakte godt. Saftig kjøttburger. Meget hyggelig betjening. Tror det var eieren. Anbefales!!

Takk, kents405
HildeH625, Eier på Nordvæst AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2019

Hei

Så hyggelig å høre :-) Velkommen tilbake ! God hilsen fra Hilde ( eier ) :-)

Anmeldt 9. desember 2018

Vi hadde bestilt bord og ville hygge oss med julemat.
Det ble en meget skuffende opplevelse, maten var kald.
Da vi klaget tok de tilbake maten og varmet den på nytt uten at den var helt varm da vi fikk den tilbake igjen.
Det nytter ikke med varm kaffe etterpå når hele middagsopplevelsen var tragisk.
Vi blir ikke å spise her mer, det er helt sikkert, men synd at de ikke forstår at maten må være varm.

Takk, Balderine
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Et spennende sted med svært vennelig betjening og et greit utvalg av retter og drikke til en hyggelig pris. En plass jeg gjerne besøker ved en senere anledning.

1  Takk, FrodeWaglen
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Flott restaurant, meget hyggelig betjening. Rimelige priser. Er du gruppe på 20 ➕ eller flere ordner nordvest for deg! Prøv den digge burgeren

Dato for besøk: august 2018
Takk, Nils B

Har du vært i Nordvæst AS? Del dine erfaringer!