eDreams
Travelocity
Orbitz.com
2025 av 115 anmeldelser
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Hele gjengen var utkalt til et tredagers-kurs på Hurdalsjøen hotell. Et meget hyggelig personell ønsket oss velkommen. Enkeltrom til alle, rene & pene, med tv med «alle» kanaler.
Kursrommet var luftig og stort, men projektoren kunne fungert bedre.
Veldig bra mat i restauranten!
Hotellet har et stort aktivitetstilbud, så det er mye å finne på når man har litt fritid på kurset.
Et bra sted, anbefales!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 992eirikp
Travel743844, Leder  på Hurdalsjøen Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2018

Hei, og tusen takk for en konkret og konstruktiv tilbakemelding.
Hyggelig at dere også fikk med dere at vi har et stort område ute hvor vi organiserer diverse aktiviteter for våre gjester.
Alle rommene ble pusset opp i sommer. Godt at det blir lagt merke til.

Vi skal se på det med projektoren. Regner med det var i Hurdalsalen?

Velkommen tilbake.
Mvh Jens

Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde ei overnatting på hotellet i påvente av hjemreise fra Gardermoen, passet perfekt at det kun lå 30 minutter unna. Koselig dobbeltrom med selve sove-avdelingen adskilt fra oppholdsrommet. God frokost-buffet og helt ok pizza på kvelden. Nydelig uteområde med mange flotte sitte-grupper.
Bassenget var ikke fylt opp da vi var der.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, siljee811
Svar fra ledelsen:Besvart 19. juli 2018

Hei
Takk for tilbakemelding. Det setter vi pris på.
Beklager det med bassenget, men det måtte gjøres når arbeiderne var ledig. Håper dere prøvde det andre, Hurdalsjøen?

Anmeldt 23. juni 2018

Var her på et 2 dagers møte og opplevde stedet med strålende sol og varme i mai. Det er vakkert og perfekt for konferanser, men helt sikkert også for en helgetur og ferie. Hotellet har svømmebasseng og Hurdalsjøen til å ta en frisk dukkert. Maten var god, vi spiste alle måltider på hotellet. Vil du ha et avslappende helg, ferie eller konferanse så er dette stedet å velge.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Torunn Secilie L
Svar fra ledelsen:Besvart 25. juni 2018

Hei Torunn

Takk for super tilbakemelding, og at du hjelper oss å spre det her på Trip Advisor. Det er alltid kjekt å få en bekreftelse på det vi på Hurdalsjøen Hotell også mener er et godt produkt.
Kom gjerne innom som privatperson om det skulle passe?

Ha en strålende sommer.

Anmeldt 16. juni 2018 via mobile enheter

Kom fram tidlig på kvelden etter nydelig dag på mc. Hyggelig betjening i resepsjon. Fikk bord i restauranten og Ishavsrøye ble dagens rett, veldig god. Hjelpsom og blid betjening. Hotellet ligger nydelig ved Hurdalsjøen med fanttastisk uteområde, absolutt et hotel som frister til og besøke på nytt.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Kai T
Svar fra ledelsen:Besvart 19. juni 2018

Hei MC turist
Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Spesielt når det er av denne typen. Hyggelig å høre at du var fornøyd med oppholdet, hotellet, og mine kolleger.
God tur videre, og velkommen innom neste gang du er på tur.

Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Fint hotell med en idyllisk beliggenhet ved innsjøen. Rommet var fint, virket relativt nytt. Lite bad men stort nok for en person. Ingen minibar, men mulighet for å leie kjøleskap.

Frokosten var bra, det man forventer å finne på en hotellfrokost. Restauranten er fin, maten var god. Varm og jevn kvalitet. Bar med mange sittegrupper.

Det er mulighet for å leie kajakk og kano. Mulighet for Frisbeegolf, en morsom aktivitet for alle.

Flott hotell ved Hurdalsjøen.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, ztig65
Svar fra ledelsen:Besvart 15. juni 2018

Hei
Tak for flott tilbakemelding.
Ser også ut i fra ditt svar at du har benyttet deg av våre aktiviteter, og ikke bare selve hotellet.
Velkommen tilbake.