TripadvisorUSD 112
Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Jeg og min valgte denne gangen å prøve Hurdalsjøen hotell på vår bryllupsdag. Siden vi begge er medlemmer av utdanningsforbundet fikk vi en meget bra pris for helgen. Rommet var flott. Rent og pent, og med en meget god seng. Badet var også bra. Det beste med rommet var utsikten mot Hurdalsjøen. Flott å våkne til den hver morgen. Vi var der på det som må ha vært årets varmeste dag, noe som gjorde det vanskelig å sove. Men da vi kontaktet resepsjonen dukket en hyggelig dame opp med to vifter, noe som berget nattesøvnen. Topp service, noe som gjaldt hele oppholdet. God frokost, men personlig savnet jeg bacon. Middag i restauranten var topp, med gode råvarer. Prøvde også svømmebasseng og treningsrom. Bassenget var flott. Treningsrommet var ok. Det var utstyrt med 2 tredemøller, en romaskin og noen vekter. Kunne godt vært supplert med flere vekter og en spinningsykkel. Totalt er vi godt fornøyd med oppholdet og hadde en fin feiring. Vi kommer gjerne tilbake og nøler ikke med å anbefale hotellet til andre

Takk, bsh371113
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Rent rom, nydelig hotell, pent ute og inneområde. Deilig spaanlegg og fin tønnebadstue. Det var koselig å fyre opp badstua, hente vann fra sjøen til å kaste på ovnen og bade mellom hver runde i badstua. Deilig! Vi tok massasje der og det er noe av det beste jeg har opplevt av kroppsskrubb og massasje. Hyggelig og hjelpsom betjening i resepsjonen. Det var greit utvalg på frokosten, men ikke samme kvalitet som på lunsj og middag som var helt fantastisk godt og nydelig satt sammen med gode råvarer. Savnet hjemmebakt grovbrød og bacon til frokosten. Dessverre gjorde ødelagt liste i dusjen at vannet rente ut over hele badet og uutholdelig varmt soverom at vi forlot stedet en dag før planlagt. Vi orka ikke enda en søvnløs og varm natt på rommet. Til hotellets fordel nevnte vi ikke det varme rommet, men de burde kanskje ha hørt om at rommene blir veldig varme når det er sommervarmt før. Kan også legge til at det var særdeles dyrt drikkevann.. Tips til hotellet: Sett inn minibar på rommene, Gjør frokosten mer innbydende (spesielt brødet og server f.eks bacon og stekte poteter, litt mer utvalg av pølsepålegg og eggerøre) Og sist men ikke minst.. Gjør noe med vannprisene!! Det er galskap å betale 50kr for en mugge med vann for to i restauranten og godt over 60kr halvliteren for å få flaskevann på rommet. Vi brukte 450kr på drikkevann på 24 timer på hotellet. Alt i alt er jeg veldig fornøyd og vil gjerne hit igjen, men neste gang må det være kaldere ute slik at hotellrommet ikke blir en utfordring! (Jeg kommer også til å ha med drikkevann i kofferten ;-))

Romtips: Sørg for å be om et rom der sola ikke skinner om dagen, hvis du er der om sommeren.
Takk, Mobile06048214823
Anmeldt 24. juni 2021

En super helg for tre nylig fylte 60åringer. Reåpning etter corona stengt hotellet, noen dager i forkant. Merket godt at personalet koste seg med å ha gjester igjen. Servicen var topp. Maten og vinene likeså. Utsøkt dessert var Omelette Hurdal -anbefales!

Vi hadde en deilig stor suite (Anna) med gode senger. Et deilig spa anlegg med basseng som hentet inn roen fra naturen utenfor. Hyggelige felles rom og restaurant.
Rusletur rundt hotellets flotte hage område og inne på hotellet kan anbefales hvis du har øynene med deg for kunst. Hotellet legger stor vekt på kunst og det gav oss visuelle påfyll med å være her.
En svømmetur i Hurdalsjøen ble det også i 15 grader, fra badebrygga. Avslappende og fin helg fra vi kom til vi dro, i trygge coronaomgivelser.

Takk, ABertheFo
Anmeldt 7. juni 2021 via mobile enheter

Par i 50-årene tok en miniferie nylig etter reåpning. Beliggenheten og aktivitetsmuligheter er supre hvis man ønsker fred og ro. God mat, deilig basseng og flere badstuer, flott uteområde med mulighet for bl.a, kanopadling og frisbeegolf, stor park med kunst. Det var ikke første gang vi var der, og det blir heller ikke siste! Kommer gjerne tilbake!

Romtips: Stor gratis parkeringsplass. Enklest å nå med bil, men det går også buss forbi.
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, annal736
Anmeldt 18. oktober 2020 via mobile enheter

2 par på tur:
Vi var 2 par på tur, og hadde et strålende opphold. Spekepallen var god, men ikke større enn at den så vidt kilte i magen. Middagen på kvelden var også god, 3 retters riktig porsjonert for å mette en voksen mann. Rommet vi hadde rent og lite, men det er jo ikke der man er. Servicen var upåklagelig, men ryddingen til frokost var litt overivrige. Anbefaler en til flere netter her!
Tommel opp.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, Furuaasen
Svar fra ledelsen:Besvart 28. oktober 2020

2 fornøyde på tur, som er hjertelig velkommen tilbake til HH :-)