TripadvisorUSD 155
Orbitz.com
Travelocity
eDreams
Anmeldt 20. september 2021

God mat og kjekke aktiviteter. Ikke mulig for bedrifter å få tilrettelagt etter deres behov. Dette er et passende hotel for rolige privatpersoner som skal i seng innen kl 22. for bedrifter som gjerne ønsker seg en festlig samling etter, vil dette være nesten umulig.

3  Takk, SveinHenrik
Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

De serverer god mat og underholdning/leker for bedrifter. Det som trekker HELE opplevelsen ned er tilrettelegging av rom, teambuilding, samt hovmester/restaurantsjef er ikke holdbart. Hvis man er et firma på ca 60 pers som reserverer sitt opphold i god tid, ikke vær overrasket over at man vil ha seg en fest. Her prøver man å inngå gode avtaler uten noe som helt imøtekommelse. Kommer aldri tilbake.

Romtips: Unngå firmaturer hit
3  Takk, agneteberg
Anmeldt 5. september 2021

Herlig grøntområde rundt hotellet, flott oppusset spa-område og mange spennende aktiviteter som ping pong, biljard, darts osv. osv. Vi reagerte på noen mangler som kunne vært enkelt å rette opp i. Skittent på spa-området og ingen muligheter for å få drikkevann underveis. Saunaene var fine og nye, men kom ikke over 60 grader. Vi kan anbefale spa søndag formiddag da det var få som brukte anlegget.
Vi ringte hotellet noen dager i forveien og forhørte oss om det var nødvendig å reservere spa-tid og middagstid, men fikk høre at dette kunne ordnes ved ankomst. Derfor stusset vi litt over at hovmesteren ikke ville ta imot bordbestilling da vi kom fordi middagsserveringen allerede var fullbooket.

Takk, victoriao873
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Nydelig beliggenhet nær sjøen og en utrolig fin plass å være. Personalet et hyggelig og imøtekommende og du føler deg avslappet fra det øyeblikket du kommer. Spa avdelingen har bassenget med den nydeligste utsikten, "boblebad" og badstuer. Det er også sauna nede med sjøen og benker i naturskjønne omgivelser. Frokosten var kjempegod med smittevern i høyfokus og et fint utvalg av veganske og glutenfrie alternativer.
Vi spiste også på resturanten om kvelden den teller ikke med når jeg gir de full pott. Meget stive priser og maten var helt ordinær og du var fremdeles litt sultende du var ferdig. Spurte hvilke sorbe-is de hadde. Svar: Når du bestiller det til desserte så bestemmer kokken hvilke du får. Det er ikke noe vi oppgir på forhånd. Ellers flinke på allergier og alternativer. Men her er mye rom for forbedringer. Vi reiste til nærmeste by dag 2 og spiste der.
Ps. Å spise medbrakt lunsj på en av benkene i parken utenfor hotellet var idyllisk og kan anbefales. ❤

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 884ireneh
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Idyllisk beliggenhet og grei standard på rommene. Noe kostbart å reise med barn, da alle fasiliteter som shuffleboard, biljard osv koster penger. Også lite utvalg for barn i restauranten. Badebassenget i spaet har tåpelige regler, da barn under 16 år kun kan bade mellom klokka 11.00-13.00. Innsjekk er 15.00 og utsjekk 11.00. Vi hadde videre reiseplaner og fikk dermed ikke brukt bassenget. Vi forsøkte snakke med personalet to ganger om dette, da vi så at bassenget var tomt. De var allikevel helt rigide og fulgte sin steile policy. Det anbefales derfor ikke å reise hit med barn.

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, Scenic33978256474