“Rotete bestilling, med smak svindel”

Hurdal Tasty Food Baguetter Burgere
Vurdert som nr. 3 av 6 Restauranter i Hurdal
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Maten var så som så, gode pitabrød men dvask pomfri og dårlig stekt kjøtt og grovkutta salat.
I tillegg er det veldig forvirrende å bestille, da det er en ny eier, når vi kom dit etter å ha bestilt via telefon var det plutselig Omars grill, med ett litt annet prisnivå kan man si. At det koster 200 kroner ekstra for tre stykk pitabrød er litt i overkant etter min mening, selv om dem var det eneste plusset i boka.
Hvor/når Hurdal tasty Food ble borte har jeg ikke fått med meg, men for rotete å finne pris og alt for dyrt.

Dato for besøk: september 2021
Takk, SiviS88
Anmeldt 18. august 2021

Vi prøvde pizza og kylling, og jeg må si at Hurdal er heldige som har fått så god mat i bygda!! 10/10 poeng! Pizzaen har masse godt fyll, gode råvarer, og kan skreddersys etter ønske. Kyllingen er sprø på utsiden men saftig inni, dette er det ikke mange som får til.

Betjeningen er veldig hyggelige og serviceorienterte. Disse folkene vet hvordan man driver restaurant!

Dato for besøk: september 2020
Takk, Baasto

Reisende som så på Hurdal Tasty Food Baguetter Burgere, så også på

Har du vært i Hurdal Tasty Food Baguetter Burgere? Del dine erfaringer!