Strawberry Hotels
kr 1 549
Fullt refunderbart før søn. 9. jun.
kr 1 445
Dato for oppholdet: desember 2018
Monica J, Leder Quality Hotel Olavsgaard, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 12. des. 2018
Hei Hastmo,
Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss en anmeldelse på Tripadvisor, det setter vi stor pris på.
Og vi synes det er stas at valget falt på oss når lutefisktradisjonen skulle videreføres til oss fra Fagerborg, men dessverre synd å se at vi ikke helt nådde opp slik at dere fikk wow-følelsen!
Håper dere gir oss en sjanse igjen til neste år, slik at vi forhåpentligvis kan gi dere WOW opplevelsen da :)
Velkommen skal dere være!

Quality hotel Olavsgaard
      • Priceline
      4.4 km fra Quality Hotel Olavsgaard
      Se flere hoteller i Skedsmo
      Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Var på Olavsgaard i forbindelse med konferanse. Fikk et flott nyoppusset rom, og maten i restauranten holdt høy standard. De ansatte var også svært imøtekommende og hyggelige, ikke noe problem å få servert fire-retters midddag selv om jeg kom etteranmeldt.
      Hotellet er stort, og har en flott og særegen arkitektur både inne og ute.

Trafikkstøy fra E6 høres ikke inne på hotellet.

Konferanse-delen var også ryddig og ren, med tilgang på penn/papir, kaffe, Soft-is og popcorn.

Stemningen i hotellbaren var også lun og hyggelig, til tross for stive priser. 135 kroner for en Gin Tonic er i overkant.

Såpedispenserne på badet trekker ned opplevelsen, sammen med et slurvete rengjort toalett på rommet. De sensorstyre vannkranene på felles-toalettene fungerte heller ikke.
      Ender dermed på fire av fem.

Dato for oppholdet: oktober 2018
      Takk, tommyn314
      Monica J, Leder  på Quality Hotel Olavsgaard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hei Tommy N,
      Tusen takk for flott omtale og rangering av hotellet her på Tripadvisor.
      Vi pusser opp rom fortløpende, og veldig flott at du også liker de nye rommene våre.
      Veldig hyggelig er det også at du berømmer maten vår, og personalet - det gjør jeg stolt og glad når jeg leser det!
      Vi setter stor pris at din tilbakemelding på det som ikke fungerer så bra også, det gir oss en fantastisk mulighet til å score fullt ved neste besøk :)
      Igjen tusen takk for en flott tilbakemelding!

Håper vi sees igjen - velkommen tilbake!

Anmeldt 13. oktober 2018

Flott hotell beliggende litt utenfor sentrum, men likevel praktisk med tanke på at det rett utenfor hotellet er en bussterminal som er et knutepunkt for distriktet. I tillegg ligger det var nær motorveien, noe som er praktisk for reisende.
      Hotellet er rent og ryddig med delikate rom og betjeningen imøtekommende og hyggelige..
      Frokosten var av god standard i en flott spisesal. jeg savnet ikke noe.
      Benyttet meg av sen utsjekk siden oppholdet var i forbindelse med et festig arrangement.
      Kommer gjerne tilbake når anledningen byr seg.

• Reisetype: Reiste alene
      Takk, Edgberg

Hei Edgberg,
      Tusen hjertelig takk for utrolig flott tilbakemelding!
      Vi setter veldig stor pris på at du gir oss omtale på Tripadvisor, og helt supert blir det når du i tillegg trekker frem mange av våre salgsargumenter! På hotellet jobber vi hver eneste dag med å opprettholde god kvalitet og service i alle ledd, og da er det utrolig stas å se at vi innfrir her.
      Igjen tusen takk for fantastisk omtale - og velkommen tilbake!

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Overnattet her i forbindelse med en konferanse. Var av de heldige som fikk stort rom med egen "salong". Badet var riktignok gammelt og slitt, men helt greit. Imponerende frokostbuffet, absolutt en av de bedre jeg har vært på. Konferansefasilitetene var også gode, med softis- og pop-corne maskin og masse frisk frukt.

Takk, Hellebor
      Monica J, Leder  på Quality Hotel Olavsgaard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2018

Hei Hellebor,
      Tusen hjertelig takk for flott tilbakemelding!
      Vi jobber hver dag med å opprettholde god service og kvalitet i alle ledd, og da er det veldig hyggelig å se at vi lykkes med dette.
      Og jeg blir skikkelig glad når jeg ser at vi imponerer deg med vår frokostbuffet! Flott er det også at møtefasilitetene innfrir - helt supert!!
      De fleste av våre rom er romslige og noen har egen salong, og flott at dere fikk nyte ett av disse:) Vi er igang med renovering og på sikt vil alle rom og bad bli oppgradert.

Håper vi sees igjen - velkommen tilbake!

Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Dette er et av mine absolutte favoritthotell. Meget enkel adkomst fra Gardermoen, flybuss leverer og henter rett utenfor døra. Fine rom som stadig oppdateres og renoveres. Hyggelige ansatte gjør oppholdet meget behagelig. Den gode maten gjør ikke oppholdet verre akkurat.
      Anbefales og tommel opp!

1  Takk, dagvidarn2015
      Monica J, Leder  på Quality Hotel Olavsgaard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2018

Hei Dag-Vidar,
      Tusen, tusen takk for fantastisk tilbakemelding og din anbefaling!
      Vi setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å dele din opplevelse av hotellet i tillegg til at du nevner flere av våre gode "selling points" på Tripadvisor.
      Håper vi sees igjen - favorittene dine står klare til å ønske deg velkommen tilbake :)

Anmeldt 28. august 2018

Flott hotell. Store luftige rom. Rent og delikat. Fri parkering. Sjarmerende atmosfære, hyggelig personell og god service. God frokost med rikt utvalg av varme og kalde retter. Veldig hyggelig sted som vi trives på.

Dato for oppholdet: desember 2017
      • Reisetype: Reiste med venner
      Takk, Kjersti K
      Monica J, Leder  på Quality Hotel Olavsgaard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2018

Hei Kjersti K,
      Tusen hjertelig takk for flott tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du deler deres erfaringer etter oppholdet her på Tripadvisor, og ekstra hyggelig å høre at dere trives så godt hos oss.

Vi gleder oss til å ønske dere velkommen igjen!