Aage L
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Monica J, Leder Quality Hotel Olavsgaard, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 16. jan. 2019
Hei Aage L,
Tusen hjertelig takk for meget bra tilbakemelding!
Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å gi oss en anmeldelse på Tripadvisor, og veldig hyggelig å se at du er fornøyd etter oppholdet.

Lobby Sitting Area
      • Radissonhotels.com
      9.1 km fra Quality Hotel Olavsgaard
      Se flere hoteller i Skedsmo
      Anmeldt 20. desember 2018

Vi er en familie på 7 stk som i mange år har spist julelunsj på Olavsgaard, og vi bruker også Olavsgaard på 17. mai. Dette har blitt en tradisjon hos oss, og vi har i alle år reist derfra mette og tilfredse - men ikke i år.
      Potetene var kalde, pinnekjøttet tørt, ribben altfor mye stekt og tørr. Dårlig utvalg av pålegg, sild og annet - noe som vi alle følte hadde vært mye bedre tidligere år.
      Dette er en ganske dyr lunsj for oss, å vi følte ikke at vi fikk valuta for pengene - så neste år går nok turen et annet sted. Servitørene vi hadde var veldig hyggelige - å det har det alltid vært.

Dato for oppholdet: desember 2018
      Takk, Line G
      Monica J, Leder  på Quality Hotel Olavsgaard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2019

Hei grelin70,
      Tusen takk for din tilbakemelding!
      Vi jobber hver dag for å opprettholde god standard på både mat og service, men ser at vi her dessverre ikke har nådd vårt mål. Og jeg kan ikke annet enn å beklage deres opplevelse av julelunsjen.
      Dette er slett ikke slik vi ønsker å fremstå, så dette tar vi med oss videre slik at vi kan sikre at dette ikke vil skje igjen.
      Vi ville satt stor pris på om dere gir oss en sjanse til slik at vi kan rette opp inntrykket, og håper å se dere igjen til 17. mai og julelunsj også i fremtiden.

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

5 vennepar har hatt som tradisjon å spise lutefisk på Fagerborg. Siden Fagerborg nå er stengt, falt valget på Olavsgaard og deres lutefisk. Etter min smak var lutefisken helt ok men ikke wow. Juleølet og akevitten smakte fortreffelig til fisken. Til dessert multekrem og is med bær. Veldig godt.

Dato for oppholdet: desember 2018
      1  Takk, Hastmo
      Monica J, Leder  på Quality Hotel Olavsgaard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Hei Hastmo,
      Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss en anmeldelse på Tripadvisor, det setter vi stor pris på.
      Og vi synes det er stas at valget falt på oss når lutefisktradisjonen skulle videreføres til oss fra Fagerborg, men dessverre synd å se at vi ikke helt nådde opp slik at dere fikk wow-følelsen!
      Håper dere gir oss en sjanse igjen til neste år, slik at vi forhåpentligvis kan gi dere WOW opplevelsen da :)
      Velkommen skal dere være!

Quality hotel Olavsgaard

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Var på Olavsgaard i forbindelse med konferanse. Fikk et flott nyoppusset rom, og maten i restauranten holdt høy standard. De ansatte var også svært imøtekommende og hyggelige, ikke noe problem å få servert fire-retters midddag selv om jeg kom etteranmeldt.
      Hotellet er stort, og har en flott og særegen arkitektur både inne og ute.

Trafikkstøy fra E6 høres ikke inne på hotellet.

Konferanse-delen var også ryddig og ren, med tilgang på penn/papir, kaffe, Soft-is og popcorn.

Stemningen i hotellbaren var også lun og hyggelig, til tross for stive priser. 135 kroner for en Gin Tonic er i overkant.

Såpedispenserne på badet trekker ned opplevelsen, sammen med et slurvete rengjort toalett på rommet. De sensorstyre vannkranene på felles-toalettene fungerte heller ikke.
      Ender dermed på fire av fem.

Dato for oppholdet: oktober 2018
      Takk, tommyn314
      Monica J, Leder  på Quality Hotel Olavsgaard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hei Tommy N,
      Tusen takk for flott omtale og rangering av hotellet her på Tripadvisor.
      Vi pusser opp rom fortløpende, og veldig flott at du også liker de nye rommene våre.
      Veldig hyggelig er det også at du berømmer maten vår, og personalet - det gjør jeg stolt og glad når jeg leser det!
      Vi setter stor pris at din tilbakemelding på det som ikke fungerer så bra også, det gir oss en fantastisk mulighet til å score fullt ved neste besøk :)
      Igjen tusen takk for en flott tilbakemelding!

Anmeldt 13. oktober 2018

Flott hotell beliggende litt utenfor sentrum, men likevel praktisk med tanke på at det rett utenfor hotellet er en bussterminal som er et knutepunkt for distriktet. I tillegg ligger det var nær motorveien, noe som er praktisk for reisende.
      Hotellet er rent og ryddig med delikate rom og betjeningen imøtekommende og hyggelige..
      Frokosten var av god standard i en flott spisesal. jeg savnet ikke noe.
      Benyttet meg av sen utsjekk siden oppholdet var i forbindelse med et festig arrangement.
      Kommer gjerne tilbake når anledningen byr seg.

Dato for oppholdet: september 2018
      • Reisetype: Reiste alene
      Takk, Edgberg

Hei Edgberg,
      Tusen hjertelig takk for utrolig flott tilbakemelding!
      Vi setter veldig stor pris på at du gir oss omtale på Tripadvisor, og helt supert blir det når du i tillegg trekker frem mange av våre salgsargumenter! På hotellet jobber vi hver eneste dag med å opprettholde god kvalitet og service i alle ledd, og da er det utrolig stas å se at vi innfrir her.
      Igjen tusen takk for fantastisk omtale - og velkommen tilbake!

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Overnattet her i forbindelse med en konferanse. Var av de heldige som fikk stort rom med egen "salong". Badet var riktignok gammelt og slitt, men helt greit. Imponerende frokostbuffet, absolutt en av de bedre jeg har vært på. Konferansefasilitetene var også gode, med softis- og pop-corne maskin og masse frisk frukt.

Dato for oppholdet: september 2018
      Takk, Hellebor
      Monica J, Leder  på Quality Hotel Olavsgaard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2018

Hei Hellebor,
      Tusen hjertelig takk for flott tilbakemelding!
      Vi jobber hver dag med å opprettholde god service og kvalitet i alle ledd, og da er det veldig hyggelig å se at vi lykkes med dette.
      Og jeg blir skikkelig glad når jeg ser at vi imponerer deg med vår frokostbuffet! Flott er det også at møtefasilitetene innfrir - helt supert!!
      De fleste av våre rom er romslige og noen har egen salong, og flott at dere fikk nyte ett av disse:) Vi er igang med renovering og på sikt vil alle rom og bad bli oppgradert.