Anbefales

Vi tilbrakte en fin lørdag i klatreparken med to barn på 7&9 år. Fikk en introduksjons video i... les mer

Anmeldt 16. august 2021
Anne Maret Gutt... D
Tromsø, Norge
Knallbra, men kanskje litt dyrt

Anmeldt 15. september 2019
JohnNorwegian
Årnes, Norge

Anmeldt 15. september 2019 via mobile enheter

Høyt og Lavt ligger veldig fint og landlig til inni et stort skogholt, med masse spennende klatreløyper, flere ziplines og mye moro. Passer for alle aldre; jeg var der med en 3,5-åring. De ansatte er vennlige, hjelpsomme og selv ungdommene som jobber der er flinke med barn. Det er et veldig stort pluss, som gjør selv de minste mye tryggere. Stort utvalg av løyper, varm grill (ta med pølser), masse fine steder å sitte - så om én av foreldrene ikke vil klatre osv så kan de slappe av ut eller innendørs på kafeen. Du får god innføring, og ikke alle løypene er like høyt opp. Altså kan de fleste ha det moro her. Eneste jeg ville utsatt er at det er litt dyrt: 550 for én voksen og et lite barn. Men, det er også veldig dyrt å dra på andre lekeland osv - og dette er mye bedre spør du meg. Frisk luft og utslitt barn = en bra søndag. Takk for oss, kommer igjen.

Dato for opplevelse: september 2019
1  Takk, JohnNorwegian
Anmeldt 20. juli 2019

Høyt og lavt har en utfordring til alle nivåer. Hyggelig personale og nye fine lokaler. Her er det mulighet for å spise medbrakt, grille eller kjøpe mat på stedet. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Kai N
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd med turen til denne klatreparken. Det var bra og varierte løyper. De ansatte var hyggelige og ga god opplæring. Det var nytt sanitæranlegg og kafé som var utrolig flott. Stort pluss for dette! Det var også god mat i kafeen. Anbefales å ta en tur til denne parken!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Kari951
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Her kan man boltre seg i alle aldre - løypene er tilrettelagt for alle, fra små barn til voksne/ungdommer som enten vil ha relativt enkle løyper eller større utfordringer.
God, hjemmelaget mat og sunne alternativer. Varme griller til medbrakt niste.

Dato for opplevelse: juli 2017
1  Takk, torillf665
Anmeldt 15. juni 2018 via mobile enheter

Flot klatrepark med meget godt mat. Varm og god lavvo. Varierte løyper for alle aldre og nivåer. Flinke instruktører. Anbefales ikke på regnværsdager da linene kan bli glatte. Flott med gode alternativer til alkoholholdig drikke.

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, I8383LSmarias