Strålende

Anmeldt 21. juli 2020
mister_b6
Oslo, Norge
Knallbra, men kanskje litt dyrt

Anmeldt 15. september 2019
JohnNorwegian
Årnes, Norge

Anmeldt 21. juni 2021

Klatreparken har mange løyper og fin kafe og sitteplasser utendørs. Men det var en del ting vi reagerte på ifht. andre klatreparker.

Jeg sto ved siden av en zipline hvor jeg reagerte på at folkene smalt veldig hardt inn i madrassen i enden av ziplinen. Etter en stund var det en person som brakk ankelen. Så man kan jo stusse litt på sikkerheten her.

Det var ikke lett å finne et naturlig sted å feste seg på på platformene. I andre klatreparker har det vært en tydelig markert ring med god plass til å feste seg.

De hadde skrudd festene inni trærne, slik at kvaen rant ut. I andre klatreparker jeg har vært i, har de vært påpasselige med å ikke skade trærne. Det er heller ikke hyggelig å få kvae på klærne.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, ModikaMoi
Anmeldt 21. juli 2020

Dette er en veldig god klatrepark! Det beste med parken er at den har så mange løyper. Vi hadde med to ti år gamle gutter hvor den ene var under og den andre over 140 cm. En del av parkens løyper er bare for de over 140, men det var likevel nok av løyper å prøve seg på. Etter å ha holdt på med løyper opp til "Middels +" i noen timer, spurte vi en av de ansatte om vi kunne ta med gutta på en av de vanskeligere løypene. Det fikk vi lov til tross for at den ene egentlig var litt for kort. Vi fikk anbefalt en av løypene og det ble dagens høydepunkt. Det var skrekkblandet fryd for både voksene og barn.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, mister_b6
Anmeldt 15. september 2019 via mobile enheter

Høyt og Lavt ligger veldig fint og landlig til inni et stort skogholt, med masse spennende klatreløyper, flere ziplines og mye moro. Passer for alle aldre; jeg var der med en 3,5-åring. De ansatte er vennlige, hjelpsomme og selv ungdommene som jobber der er flinke med barn. Det er et veldig stort pluss, som gjør selv de minste mye tryggere. Stort utvalg av løyper, varm grill (ta med pølser), masse fine steder å sitte - så om én av foreldrene ikke vil klatre osv så kan de slappe av ut eller innendørs på kafeen. Du får god innføring, og ikke alle løypene er like høyt opp. Altså kan de fleste ha det moro her. Eneste jeg ville utsatt er at det er litt dyrt: 550 for én voksen og et lite barn. Men, det er også veldig dyrt å dra på andre lekeland osv - og dette er mye bedre spør du meg. Frisk luft og utslitt barn = en bra søndag. Takk for oss, kommer igjen.

Dato for opplevelse: september 2019
2  Takk, JohnNorwegian
Anmeldt 20. juli 2019

Høyt og lavt har en utfordring til alle nivåer. Hyggelig personale og nye fine lokaler. Her er det mulighet for å spise medbrakt, grille eller kjøpe mat på stedet. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Kai N
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd med turen til denne klatreparken. Det var bra og varierte løyper. De ansatte var hyggelige og ga god opplæring. Det var nytt sanitæranlegg og kafé som var utrolig flott. Stort pluss for dette! Det var også god mat i kafeen. Anbefales å ta en tur til denne parken!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Kari951