Agoda.comUSD 159
eDreamsUSD 140
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Som ganske hyppig hotellgjest leser jeg alltid gjestekommentarer før jeg bestiller overnatting. Her stemmer ikke kommentarene! Vi hadde bestilt to enkeltrom og vi fikk riktignok et nyoppusset rom og et som ikke var det. Sengene var gode og området var stille og rolig. Frokosten holdt en god standard med nok mat og selv rett før frokostslutt var utvalget på topp. Betjeningen var hyggelig og imøtekommende. Gratis wifi samt nok parkeringsplasser er også et stort pluss.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Tour799638
Anmeldt 17. juli 2018

Bodde der forrige helg, fra lørdag til søndag, med mannen min. Vi fikk et bittelite «dobbeltrom», ikke et dobbeltrom slik det vises på deres nettsider, med et veldig trangt bad. Såpe manglet i dispenseren, det var dårlig rengjort, sengen var nedligget og putene var harde. Det luktet fukt i gangene til rommene. Dårlig service og mye venting i bar og restaurant. Eksempelvis kunne personal bak disken i baren ikke servere noenting utenom de få drinkene som sto på en liste pga at da ikke var registrert på kassen.(!) Drinken man kunne bestille ble servert med doven brus av sur betjening. Frokosten er et kapittel for seg selv; vi kom 09.45 til en frokostsal som var åpen til 11.00. Da var det tomt for all varm mat utenom litt eggerøre, en av oss rakk å få en kopp kaffe før det også var tomt, av te fantes et slag, eplejuice var tomt, det var heldigvis igjen et brød så vi rakk å skjære noen skiver hver. Det fantes ingen laktosefrie alternativ til melk, smør, yoghurt etc, heller ikke glutenfritt. Vanlig yoghurt sto ute på et bord i sommervarmen i en skål, ingen kjøling av noe slag fantes. INGEN kom for å sjekke om det var tomt for mat og drikke, ingenting ble etterfyllt, INGEN ryddet av bordene etterhvert. Resultatet var ledige bord fulle av skitne tallerkner osv, hvor gjester måtte rydde selv før vi kunne spise. Det var vår verste hotellopplevelse noen gang! Aldri mer Vinger Hotell!

Romtips: Dyrt og dårlig!
Dato for oppholdet: juli 2018
6  Takk, Anne S
Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Bodde her en natt, ble møtt av en hyggelig resepsjonist , men som ikke kunne finne bestillingen min.Fikk rom i 1 etg, som var varmt og innestengt , men kunne åpne vinduet, for å få inn luft. Når jeg gikk inn på badet, var det som døren var en tidsmaskin , rett tilbake til tidlig på 80.tallet. Mørkebrun flis er ikke hverdagskost å møte på hotell til 1500 kr pr natt. Veldig lytt mellom nabobadet. Stod senere på kvelden i resturant og ville kjøpe noe å drikke, men servitør forsvant når jeg bladde i menyen, og kom ikke tilbake, jeg ventet i 10 minutt, og forlot stedet. Frokost minnet om leirskole/ ungdomsherberget , og stod på ingen måte i forhold til pris den heller. Så konklusjon er, kjør forbi.

Dato for oppholdet: juni 2018
3  Takk, alfmagne
Anmeldt 1. juni 2018 via mobile enheter

Skitten og gammelt teppe i rommet, klesskapen var helt ødelagt, dusjen er for liten, ser rett og slett ikke renslig ut. Mye må fikses.
vinger hotell og spa, fins joh ikke spa der, bare en liten baseng og ikke noe mer enn det.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, viet1988
Anmeldt 22. mars 2018 via mobile enheter

Hyggelige respsjonister, rom som var påbegynt oppussing, men ikke ferdig. Klar gulvbord. Nattbordlampe på ene siden. Veldig skitten dusj. Gjorde de oppmerksom på dette, trodde da den vill være ren etter tom vask. Så de hadde prøvd, men ikke godt nok. Ekkelt å dusje for du følte at du ikke ble ren. Ekkel lukt i gangene. De burde skrudd ned prisen for dette stedet, ikke verdt prisen på noen måte. Leser fra aug 2017 om noen som kommenterer teppene i gangen, nå er vi i mars 2018, teppene er der fortsatt, utrygt for eldre og svaksynte med snuble kantene som er lagt ut (teppe opp på tepoe)
Reiser aldri der igjen.

Dato for oppholdet: mars 2018