Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 16. juni 2020

Noe slitt og gammelt, men rent. Restaurant på stedet med OK mat. Sengene gode å ligge i. Lett å finne, ligger ved en bensinstasjon og vei. Du som er interessert i veteranbil, så er du kommet til rett plass, her kjørte det mange fine biler gjennom natten. Vi prøvde ikke bassenget. Fine uteområder. Litt lite ansatte nå under Coronavirusperioden. Men de som var var hyggelige og imøtekommende.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Annegrethesunde
Anmeldt 8. juni 2020

Vi overnattet 2 netter på Vinger Hotell & Spa. Dette var vårt første besøk på dette stedet, men helt sikkert ikke det siste. Ved ankomst ble vi tatt i mot svært hyggelig. Rommene og lokalene er rene og pene. Ett veldig delikat og rent hotell. Maten som ble servert var av den beste kvalitet. Personalet passet på oss hele tiden slik at vi hadde det bra og var fornøyde. Dette er ett privateiet hotell, og det merkes at her står gjestene i sentrum. Kort summert : Vi anbefaler Vinger Hotell & Spa på det varmeste.

Romtips: På vårt rom var det ingen støy, og det tror vi gjelder alle rom.
Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, trondv829
Anmeldt 1. mars 2020 via mobile enheter

Gammel slitt hotellrom, støy fra bensinstajon og ELENDIG frokost. Pålegget var inntørket, juicen tam og brødet/rundstykkene tørre. Dårlig luft på hotellrommet, gammelt slitt bad som ikke var skikkleih rengjort. Gamle sengetepper etc

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, guroliaskar
Anmeldt 26. februar 2020 via mobile enheter

En fin opplevelse hvor hele familien koste seg!
Moro for både barn og voksne i bassenget, fine og rene rom, hyggelige ansatte og god mat....
Vi gleder oss til å komme tilbake ved en annen anledning :)

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, 435linem
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Helt greit hotell. Det var mange som overnattet denne helga, og vi fikk derfor rom i en eldre uoppusset fløy. Rommet var OK, men trengte oppussing. Prisen var derfor lavere. Frokosten var god. Stort utvalg av mat som smakte godt! Kommer gjerne igjen, men ønsker da et rom som er oppusset!

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, 309karib