Anmeldt 24. mai 2020

Aldri vært her i området før, aldri hørt om plassen før nå. Noen kjente var der så vi tenkte vi kunne prøve den da. Litt tidlig, og korona preger hva som er oppe og sånn, men plassen var bra den. Stort område, masse å gjøre for barn, utleie av båter/kanoer. !2 splitter nye flotte bobil plasser helt i starten og noen flere litt lenger inn på området. Skal hit igjen i sommer. :-)

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, rogersbobil
Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Vi hadde dette som vår base i forbindelse med allsang på grensen. Familie på 6 voksne og 2 barn. Positive var godt utstyrt, god plass, rent og pent og tilgjengelig babyseng.
Negative var dårlig fremkomst (humpete grusvei og hullete asfalt), ingen wifi.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Lenita B
Anmeldt 28. april 2019 via mobile enheter

Et flott sted for camping og rekreasjon. Ligger idyllisk til ved Stora Lee. Mulighet for kano/kajakkpadling og båtturer. Flotte sanitærforhold. Fine hytter i forskjellige størrelser til utleie. Flotte turmuligheter.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, Ann_ChristinP_13
Anmeldt 29. juli 2016 via mobile enheter

Har vært her flere ganger med campingvogn nå. Er så koselig plass, med veldig hyggelige ansatte. Plassen er ren og ryddig. Service huset er rent og lyst. Trives godt på dette stedet, å kommer helt sikkert tilbake flere ganger.

Dato for oppholdet: juli 2016
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, Anett Iren E
Anmeldt 16. juni 2016 via mobile enheter

Hyttebesøk, to voksne og to barn. Høy standard og veldig komfortabelt. Parkering ved døra. Stor terrasse med grill og fin utsikt til vannet. Lyst og fint, med hems -ungene likte seg fra første sekund. Her var alt tenkt på! Må være perfekt som utgangspunkt for å utforske naturen rundt Stora Lee.

Dato for oppholdet: juni 2016
2  Takk, Joakim K