“Deilig mat, god service.”
Anmeldelse av Restaurant Salt

Restaurant Salt
Vurdert som nr. 4 av 49 Restauranter i Sarpsborg kommune
Beskrivelse: Maten er hentet fra det nordiske kjøkken med inspirasjon fra den syd europeiske matkulturen. Vår meny baseres på det beste av hva sesongen har å tilby av råvarer. Kom & nyt den slående utsikten over Skjebergskilen med god mat & drikke. Alle er hjertlig velkommen.
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Hit kan du trygt ta med hele familien i trivelige omgivelser, -eller bare kjæresten. Nydelig mat. Vi testet svinenakken og burgeren, begge fikk topp score i vår familie. Dagens dessert ble en søt avslutning.

Dato for besøk: august 2020
Takk, ninasZ8048ME

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Anbefaler en tur på Salt. Nydelig fiskesuppe. Kan anbefale blåskjell og Høysand røre også. Hyggelig betjening og god service.

Takk, 841anettg
Anmeldt 17. juli 2020

God burgere og skalldyrs røre smørbrød. Helt fin service. Hyggelig sted a la New England stil i eldre hus rett ved vannet. Tydeligvis et populært sted nå på sommeren så man bør bestille bord hvis man skal spise middag

2  Takk, Carsten973
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to familier. ALLE elsket maten-det skal mye til 11 personer! I tillegg var dette for ca 50% det beste de har spist;) Anbefales på det varmeste! Vær sulten-og kos dere!!

Takk, 88margitr
Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Bra service, inbydende lokaler og fantastisk mat. Fiskesuppen er spesielt bra, absolutt den beste vi har fått noen gang.
De er også gode på å velge ut vin som passer til rettene.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, martinaO1545VS

Reisende som så på Restaurant Salt, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Sarpsborg, Sarpsborg kommune

Har du vært i Restaurant Salt? Del dine erfaringer!