“Himmelsk mat”
Anmeldelse av Restaurant Salt

Restaurant Salt
Vurdert som nr. 6 av 51 Restauranter i Sarpsborg kommune
Beskrivelse: Maten er hentet fra det nordiske kjøkken med inspirasjon fra den syd europeiske matkulturen. Vår meny baseres på det beste av hva sesongen har å tilby av råvarer. Kom & nyt den slående utsikten over Skjebergskilen med god mat & drikke. Alle er hjertlig velkommen.
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Vi var på campingen og tenkte vi skulle prøve Salt . Helt fantastisk . Lyse trivelige lokaler og en herlig uteplass. Vi fikk god service fra første stund , selv om det var bra trøkk. Åsså maten , fy fader her snakker vi perfekt tilberedt og for en smaksammensetning. Vi valgte dagen som var pannestekt ørret , fiskesuppe og biff. Hvis man lurer på å teste denne , så er bare å hive seg rundt å prøve . Her blir du ikke skuffet .

Takk, johnmV7661VH

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Vi har hatt en fantastisk kveld med en høy kvalitet både mat og betjening virkelig verdt et besøk
Vi kommer helt klart tilbake

Takk, Torben K
Anmeldt 27. juli 2021

God mat og flotte hyggelige omgivelser.

Maten smakte godt, litt overstekt fisk ellers bra. Kunne godt hatt en enkel brødkurv som starter.

Service og stemning kunne ha vært bedre. Selv om det var like mange servitører som besøkende ble ikke bordet ryddet mellom retter og vi gikk tom for drikke. Det tok også litt tid å få maten og den ble ikke servert samtidig.

Stemningen preges også av at spillelisten er listepop på relativt høyt volum, sikkert ikke like merkbart når det er flere gjester.

Takk, bryggeri3
Anmeldt 24. juli 2021

Veldig god mat, hyggelig betjening og fantastisk utsikt. Har spist både lunsj og middag ved flere anledninger, alltid like bra!

Takk, Monadele123
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Hit kan du trygt ta med hele familien i trivelige omgivelser, -eller bare kjæresten. Nydelig mat. Vi testet svinenakken og burgeren, begge fikk topp score i vår familie. Dagens dessert ble en søt avslutning.

Dato for besøk: august 2020
Takk, ninasZ8048ME

Reisende som så på Restaurant Salt, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Sarpsborg, Sarpsborg kommune

Har du vært i Restaurant Salt? Del dine erfaringer!