TripAdvisor
Bø i Telemark kommune
Publiser
Innboks
Søk
Behov for renovasjon og rengjøring

Anmeldt 24. juli 2019
Elisabeth S
En hyggelig dag for barna

Anmeldt 19. juli 2019
Nils Frode V

Anmeldt 25. juli 2019

Møkkete og ureint på kjøkken og matserveringer. Ventet lenge på mat, som ikke var god. Burger bua var HELT møkkete, der vi skulle forsyne oss med ketchup osv var full av søppel, bakterier osv. Ville ikke spist mat om man skal være hygenisk!
Lite papir på doene rundt om, lukter ekkel osv.
Vaktene i bassenget med strøm var mer opptatt med å gi High five, enn å passe på de som omtrent ble drukna av de som hadde badering.

Prøvde gi de kritikk, fikk som svar det er høysesong og sånn skjer.

1  Takk, emmamdn11
Anmeldt 24. juli 2019

Har hatt to fine dager i parken. Reagerer imidlertid på renholdet i garderober, toalett og dusjer. Mye skit på gulvene, kan lett fikses med å spyle 2-3 ganger daglig. Maten vi bestilte var kald.

1  Takk, Elisabeth S
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Sommarland, en fin badepark for de små. Gutta koste seg i de forskjellige skliene. Men for det voksne følget derimot. Elendig og kald Tex Mex, verdens tørreste burger, halvstekt vaffel og et garderobe/dusjanlegg fra prehistorisk tid med ikke fungerende garderobeskap. Dette stedet er slitt og ingen gidder å holde det vedlike. Svært variabel standar på sesongarbeiderne. Vi skal nok tilbake til skliene men vi tar med mat.

1  Takk, Nils Frode V
Anmeldt 18. juli 2019

Jeg har selv oppvokst i bø i Telemark å har vært mye her. Det er vel minimum 18 år siden jeg var der sist, å jeg må si jeg ble veldig skuffet over det jeg så. Dette er en familie park som er i ferd med å dette fra hverandre. Maling detter av veggene, leker å utstyr er ødelagt å utslitt. Hele tivoliet har de stengt ned. Trampoline duken, stengt. Dette var ikke informert utenfor parken. I tillegg var prisen alt for høy, å betale over 1100kroner for 1 dag for 2 voksne å et barn på 5 år. Kansje på tide å stenge hele parken å ordne den, isteden for å la alt forfalle som det har gjort. Skuffa!

Takk, GoPlaces413588
bosommarland, Kundeansvarlig på Bø Sommarland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2019

Hei,
Siden det er lenge siden du har vært gjest hos oss er det ikke unaturlig at tilbudet har endret seg siden den gangen. De attraksjonene vi tilbyr nå står beskrevet på nettsiden vår, samt i våre brosjyrer.
Vi gjør mye vedlikehold hver eneste år, og maling er en av tingene vi gjør. Vi har derimot veldig mye bygningsmasse og det tar tid å "komme rundt". Allikevel syns vi at det har skjedd mye bare på den fronten - det er ikke lenge siden alle bygg og alt tre var rødbrunt, alt som har en annen farge enn det har fått seg et strøk eller flere de siste tre årene. Ved å kjøpe billetter i god tid på nett, velge en av våre lavprisdager eller ha et medlemskap hos en av flere samarbeidspartnere er det mange gode muligheter for å få rabatterte billetter.
Vi er heldige som har et konsern i ryggen som ser potensialet i en liten vannpark midt inne i skogen i indre Telemark, og som investerer flere ganger det vi har i bunnlinje hvert eneste år. /Eli

Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

Smilende ansatte, god tolmodighet for oss som reiser med spesielle behov. Ordningen for å snike i køen i mot i brystet fungerte svært bra. Jeg mener at besøket kunne vert lettere dersom vi kunne snike i halfpipen og tryll. Ble veldig lange køer for oss ift våre behov.
Noe annet som trakk ned var solseng situasjonen. Det er mange solsenger, men nærmest 100% er kapra av gjester som har lagt håndklær o.l på stolene. Parken gjorde ikke noe med problemet. Og når jeg gikk til infoskranken for å yttre min frustrasjon så var svaret vi kan ikke gjøre noe med det. Vell din park dine regler... lettere for en ansatt å ta bort håndkle fra en stol som ikke er i bruk, en for gjester.

Takk, MdBenjamin