Ungene koste seg i bassengene og skliene

VIP området var en investering som var verdt pengene, fikk eget område med kjøleskap og parasoll og... les mer

Anmeldt 4 dager siden
Josteindyrset
Kristiansund, Norge
Bongalow er oppskriften på en strålende dag

En flott park som gav guttene våre en opplevelsesrik dag med mye action 🥳 For oss voksne var det... les mer

Anmeldt 1 uke siden
siastr

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Bra organisert mtp smittevern, men lite info rundt hva som var stengt og når enkelte ting åpnet.
Opplevde den tørreste, minst fristende hamburgeren ever. Blir nistepakke neste gang.

Takk, gurodd
Anmeldt 12. juli 2020

Maten på sommarland får strykkarakter, forferdelig burger som er tør og lite appetittlig. Halvparten av spisestedene var stengt og åpent ikke før ut på dagen, noe det ikke står noe info om. Det samme gjelder parken hvor halvparten er stengt uten at det sto noe om dette når man bestilte billett. Dette har en del å si når det ikke er så fint vær og alle aktiviteter som ikke involverer bassengene er stengt. De har gjennomført gode smittevernstilltak i sommarland, betjeningen er hyggelig men har ikke så mye informasjon å gi ut.

1  Takk, Emil s
Anmeldt 12. juli 2020

Ankomm med bil og parkering med bil gikk som smurt. Det var kort vei til inngangen og lite kø for å komme inn.

Mye var nok preget av Covid 19 for det meste går nok på sparebluss her. Det virket nok som det var mye folk innom selv om været var skiftende og det var vedlig mye kø på de største attraksjonene siden flow rider og ett par til som er knyttet til denne var stengt grunnet vedlikehold.

Likevel gikk det meste greit unna selv om mange unge og voksne slet med å holde seg til 1 meter grensen iht Covid 19. Det var veldig tett med folk i det store bassengområdet på toppen. Renholdet rundt attraksonene var i og for seg OK.

De ansatte var vedlig kunnskapsløse og lite engasjerte etter min mening. Det var nok mange som var nyansatte ungdommer. Men de færreste bidrog med å gjøre dette til en god opplevelse og kom med lite eller ingen informasjon ved skliene. De jobbet mest som roboter som hadde kun 1 ting og gjøre! Dette bidro til en litt dårlig opplevelse også med tanke på sikkerhet.

Det værste var nok matkøen som var ett salig rot og grusomt tregt. Bare for å nevne toast-kiosken der de ansatte ikke brukte bong nummere ved bestilling så ingen visste hvem som skulle ha hva.
I ene isbaren var det 30 minutt!! venting på en belgisk vaffel. Kanskje ikke rart med ETT vaffeljern og urutinerte ansatte. Utydlig hvor køene gikk og hvor man skulle stå når man ventet på mat. Dette opplegget var dårlig. Skjerpings!

En helt grei totalopplevelse men kommer neppe igjen.

2  Takk, Knut Erik T
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

At flowrideren var til reparasjon var selvfølgelig skuffende men forståelig. Det er derimot vanskelig å forstå hvordan matkøen kunne gå så tregt. Her var det kun urutinerte nyansatte som måtte spørre igjen og igjen om hva vi hadde bestilt - og betalt. Som nummer tre i køen ventet vi en halvtime men køen bak oss ble etterhvert kjempelang. Stakkars de som måtte stå der sultne i flere timer. Burgerne var forsåvidt OK selv om prisen var litt stiv. Det er mange artige vannsklier for enhver alder, men totalopplevelsen var mye bedre i fjor.

Takk, KIRSTI V
Anmeldt 5. juli 2020

Gi en Aktiv opplæring av ansatte og ikke minst til de som skal gi de opplæring, på sine poster og at Alle kan nå sin overordnete via sin egen radio. Slik at gjester kan få hjelp. For her, trenger gjester hjelp!

Forhånds bestillte bla pizza: Da øya til pizzerian var stengt så måtte jeg helt ned til informasjonen å bestille. Hun fikk ikke tak i pizzerian men skulle gi beskjed videre.
Så går jeg for å hente pizzaen å får et tips av portvakten om å sjekke pizzaen først, før jeg går å spiser. Pizzaen er ikke stekt! Å når jeg løfter blikket etter å ha prøvesmakt, så ser jeg det står andre kunder å ser spent på meg, med sine halvstekte pizzaer i armene. Å så skulle det lages ny pizza...
Det blir etterhvert mye venting å jeg avtaler med informasjonen at de ringer når pizzaene er klar.
Så endelig får jeg en tlf om at nå er pizzaene mine klar. Går ned å ei blåkledd springer inn porten for å hente.
Men hun kommer tomhendt i retur samtidig som det kommer kunder med pizza i retur, for de har fått feil. Ja, de hadde fått utdelt mine pizza, så pga dette. Så stekes pizza til meg for 3. gang...
I praten med den blåkledd så gir jeg beskjed om at nå er det nok.
Hun har full forståelse å garanterer at nå etterpå skal jeg få pizzaene. Hun spør om hva de kan gjøre for oss å tilbyr is.
Å vente 2 timer på forhåndsbestillt pizza å springe mellom inkompetente ansatte for å prøve å få hjelp, er i overkant. Så jeg sa at jeg ville ha pizzaene levert opp til bungalowen å slippe å betale for pizzaene.
Hun svart raskt ja uten å blunke.
Å så kom det en ny blåkledd til bungalowen med godt stekt pizzaer å sa samtidig at hun skulle overføre pengene.

I ventetiden ble det brukt 45min i venting, på chips med pølse. Det var ikke de 10 kundene i køen som gjorde at det tok lang tid. Barna var kjempefornøyd med at maten var kald når vi hadde betalt. 2 åringen ropte, Jippiii Iskall! Slush uteble da maskinen ikke virket..

Råd for besøkende: Ha med mat å prøv å klar dere selv. Trenger du hjelp til noe så se etter de med både blå shorts og skjorte, da de med ett eller to plagg med gult på seg er uten kompetanse. Selv om ett par er interessert.

Det var heldigvis kaldt når vi var der. Hadde rotet gått mer utover badetiden til de små, så hadde slutten vært en annen.

Takk, JimmyNor