Ungene koste seg i bassengene og skliene

VIP området var en investering som var verdt pengene, fikk eget område med kjøleskap og parasoll og... les mer

Anmeldt 6 dager siden
Josteindyrset
Kristiansund, Norge
Sommerland

Lite har endret seg siden 90-tallet og parken har blitt mye dårligere. Parken er slitt og det er... les mer

Anmeldt i går
siljes859

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Jeg har besøkt det meste av fornøyelses parker som er å oppdrive i vårt langstrakte land og dette må være det desidert dårligste jeg har opplevd i hele min karriere som besøkende. Listen er LANG over dårlige ting å nevne. Parken er meget utdatert og sliten. Dinosaurene man finner rundt i skogen mangler øyne er tydelig preget av å ha stått ute lenge. Det meste er stengt på grunn av covid 19 eller på grunn av skader og/eller vedlikehold.
Matserveringen er en katastrofe både burgerserveringen ved det øvre barnebassenget og is kiosken ved det nedre barne bassenget dette er for øvrig de eneste åpne områdene man har noe bruk i utenom noen sklier for større barn. Alle lekeplasser er stengt med unntak av en klatrelekeplass i skogen. Jeg måtte forklare vedkommende som betjente oss i kassen for mat hvordan kassen fungerer. Når vi hadde stått i en evig kø til iskremen så får jeg beskjed om at de ikke serverer noe annet enn softis på grunn av covid. To plasser bak meg i køen får de beskjed om at de serverer kun softis forde fryseren er ødelagt der kule isen ligger, et par plasser lengre bak i køen får de beskjed om at isen er for myk til at de kan lage isen de reklamerer med på alle plakater men kom igjen om noen timer så kanskje... jeg spør de om det kunne vært lurt å fjerne reklameskiltene som står rundt boden for å unngå at folk står i lange køer med barna bare for å bli skuffet over at det ikke finnes noen av de Isene som man kan se på reklame plakatene. Da står vedkommende bare å ser rart på meg og lukker/åpner munnen som en gullfisk uten at det kommer noe svar. Etter å ha ventet langt om lenge så må jeg purre å spørre hvor soft isene jeg har kjøpt blir av, de har null oversikt og bare fortsetter å ta betalt bakover i køen uten å lage bestillingene som de tar betalt for. Hele greien bærer preg av dårlig opplæring på ansatte, utdaterte fasiliteter, overprisede måltider og dårlig kundeservice. Når jeg klagde på opplevelsen inne på Facebook siden deres ble det fjernet. Annbefaler ikke at noen legger igjen pengene sine her.

3  Takk, gunnhelen88
Anmeldt 16. juli 2020

Beviset om smittevern blandet de ansatts, oppførsel til de besøkende får man ikke gjort så mye med. Parken er delvis nedstengt pga. Nødvendig vedlikehold ut over dette er også alle lekeområder stengt. Dette er greit å vite før man går inn. Er det vannaktiviteter som er målet er muligheter men ikke alle som står omtalt på nettsiden.

3  Takk, Ståle B
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Bra organisert mtp smittevern, men lite info rundt hva som var stengt og når enkelte ting åpnet.
Opplevde den tørreste, minst fristende hamburgeren ever. Blir nistepakke neste gang.

Takk, gurodd
Anmeldt 12. juli 2020

Maten på sommarland får strykkarakter, forferdelig burger som er tør og lite appetittlig. Halvparten av spisestedene var stengt og åpent ikke før ut på dagen, noe det ikke står noe info om. Det samme gjelder parken hvor halvparten er stengt uten at det sto noe om dette når man bestilte billett. Dette har en del å si når det ikke er så fint vær og alle aktiviteter som ikke involverer bassengene er stengt. De har gjennomført gode smittevernstilltak i sommarland, betjeningen er hyggelig men har ikke så mye informasjon å gi ut.

1  Takk, Emil s
Anmeldt 12. juli 2020

Ankomm med bil og parkering med bil gikk som smurt. Det var kort vei til inngangen og lite kø for å komme inn.

Mye var nok preget av Covid 19 for det meste går nok på sparebluss her. Det virket nok som det var mye folk innom selv om været var skiftende og det var vedlig mye kø på de største attraksjonene siden flow rider og ett par til som er knyttet til denne var stengt grunnet vedlikehold.

Likevel gikk det meste greit unna selv om mange unge og voksne slet med å holde seg til 1 meter grensen iht Covid 19. Det var veldig tett med folk i det store bassengområdet på toppen. Renholdet rundt attraksonene var i og for seg OK.

De ansatte var vedlig kunnskapsløse og lite engasjerte etter min mening. Det var nok mange som var nyansatte ungdommer. Men de færreste bidrog med å gjøre dette til en god opplevelse og kom med lite eller ingen informasjon ved skliene. De jobbet mest som roboter som hadde kun 1 ting og gjøre! Dette bidro til en litt dårlig opplevelse også med tanke på sikkerhet.

Det værste var nok matkøen som var ett salig rot og grusomt tregt. Bare for å nevne toast-kiosken der de ansatte ikke brukte bong nummere ved bestilling så ingen visste hvem som skulle ha hva.
I ene isbaren var det 30 minutt!! venting på en belgisk vaffel. Kanskje ikke rart med ETT vaffeljern og urutinerte ansatte. Utydlig hvor køene gikk og hvor man skulle stå når man ventet på mat. Dette opplegget var dårlig. Skjerpings!

En helt grei totalopplevelse men kommer neppe igjen.

2  Takk, Knut Erik T