Bongalow er oppskriften på en strålende dag

En flott park som gav guttene våre en opplevelsesrik dag med mye action 🥳 For oss voksne var det... les mer

Anmeldt 4 dager siden
siastr
Lange køer.

Det var veldig fullt, til tross for covid-begrensninger i år. Lang kø for å komme inn. Lange køer... les mer

Anmeldt 1 uke siden
353sunnivah

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Barna bare elsker plassen. Dårlig vær = lite kø. Da er det bare på med våtdrakten og det finnes ikke kø. Eneste plass du finner kø er i maten. Her er logistikken veldig dårlig og derfor mister de topp score.

1  Takk, phovland
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi var litt uheldige med været, men hadde det allikevel kjempe gøy. Endel venting pga Covid19 på de forskjellige attraksjonene.

1  Takk, chartermagda
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Jeg har besøkt det meste av fornøyelses parker som er å oppdrive i vårt langstrakte land og dette må være det desidert dårligste jeg har opplevd i hele min karriere som besøkende. Listen er LANG over dårlige ting å nevne. Parken er meget utdatert og sliten. Dinosaurene man finner rundt i skogen mangler øyne er tydelig preget av å ha stått ute lenge. Det meste er stengt på grunn av covid 19 eller på grunn av skader og/eller vedlikehold.
Matserveringen er en katastrofe både burgerserveringen ved det øvre barnebassenget og is kiosken ved det nedre barne bassenget dette er for øvrig de eneste åpne områdene man har noe bruk i utenom noen sklier for større barn. Alle lekeplasser er stengt med unntak av en klatrelekeplass i skogen. Jeg måtte forklare vedkommende som betjente oss i kassen for mat hvordan kassen fungerer. Når vi hadde stått i en evig kø til iskremen så får jeg beskjed om at de ikke serverer noe annet enn softis på grunn av covid. To plasser bak meg i køen får de beskjed om at de serverer kun softis forde fryseren er ødelagt der kule isen ligger, et par plasser lengre bak i køen får de beskjed om at isen er for myk til at de kan lage isen de reklamerer med på alle plakater men kom igjen om noen timer så kanskje... jeg spør de om det kunne vært lurt å fjerne reklameskiltene som står rundt boden for å unngå at folk står i lange køer med barna bare for å bli skuffet over at det ikke finnes noen av de Isene som man kan se på reklame plakatene. Da står vedkommende bare å ser rart på meg og lukker/åpner munnen som en gullfisk uten at det kommer noe svar. Etter å ha ventet langt om lenge så må jeg purre å spørre hvor soft isene jeg har kjøpt blir av, de har null oversikt og bare fortsetter å ta betalt bakover i køen uten å lage bestillingene som de tar betalt for. Hele greien bærer preg av dårlig opplæring på ansatte, utdaterte fasiliteter, overprisede måltider og dårlig kundeservice. Når jeg klagde på opplevelsen inne på Facebook siden deres ble det fjernet. Annbefaler ikke at noen legger igjen pengene sine her.

3  Takk, gunnhelen88
Anmeldt 16. juli 2020

Beviset om smittevern blandet de ansatts, oppførsel til de besøkende får man ikke gjort så mye med. Parken er delvis nedstengt pga. Nødvendig vedlikehold ut over dette er også alle lekeområder stengt. Dette er greit å vite før man går inn. Er det vannaktiviteter som er målet er muligheter men ikke alle som står omtalt på nettsiden.

3  Takk, Ståle B
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Bra organisert mtp smittevern, men lite info rundt hva som var stengt og når enkelte ting åpnet.
Opplevde den tørreste, minst fristende hamburgeren ever. Blir nistepakke neste gang.

Takk, gurodd