Ungene koste seg i bassengene og skliene

VIP området var en investering som var verdt pengene, fikk eget område med kjøleskap og parasoll og... les mer

Anmeldt 5 dager siden
Josteindyrset
Kristiansund, Norge
Bongalow er oppskriften på en strålende dag

En flott park som gav guttene våre en opplevelsesrik dag med mye action 🥳 For oss voksne var det... les mer

Anmeldt 2 uker siden
siastr

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Til tross for regn og covid 19 tiltak så hadde vi en fin dag her. Stedet bærer preg av at en del ting begynner å bli noen år og trenger en del oppussing på en del områder. Får bare håpe at det de økonomisk sett kommer seg igjennom denne tiden. Vi kommer tilbake en annen gang.

Takk, torbj_rnl845
Anmeldt 19. juli 2020

En stor skuffelse! Parken bærer preg av dårlig vedlikehold og slitte attraksjoner. Veldig mye var stengt grunnet covid-19. Dette er forståelig, men flere lekeplasser kunne vært åpent for å gi gjestene flere alternativer. Det aller verste med besøket i dag, var uten tvil den dårlige servicen! Mange av personalet er svært unge og virker usikre og urutinerte i sine arbeidsoppgaver. Softisen vi fikk servert, fløyt utover begeret, da den ansatte ikke evnet å håndtere softis-maskinen. Mat var det bare å glemme, da det var fullt kaos bak disken og matkøen ikke flyttet på seg.
Her må ledelsen gjøre noen grep!!! Bedre opplæring til ansatte og innskjerping i rutiner! Fokus på logistikk, gode rutiner, høflighet og kundebehandling! Dette holder ikke mål.

Takk, hrislaa89
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Barna bare elsker plassen. Dårlig vær = lite kø. Da er det bare på med våtdrakten og det finnes ikke kø. Eneste plass du finner kø er i maten. Her er logistikken veldig dårlig og derfor mister de topp score.

1  Takk, phovland
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi var litt uheldige med været, men hadde det allikevel kjempe gøy. Endel venting pga Covid19 på de forskjellige attraksjonene.

1  Takk, chartermagda
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Jeg har besøkt det meste av fornøyelses parker som er å oppdrive i vårt langstrakte land og dette må være det desidert dårligste jeg har opplevd i hele min karriere som besøkende. Listen er LANG over dårlige ting å nevne. Parken er meget utdatert og sliten. Dinosaurene man finner rundt i skogen mangler øyne er tydelig preget av å ha stått ute lenge. Det meste er stengt på grunn av covid 19 eller på grunn av skader og/eller vedlikehold.
Matserveringen er en katastrofe både burgerserveringen ved det øvre barnebassenget og is kiosken ved det nedre barne bassenget dette er for øvrig de eneste åpne områdene man har noe bruk i utenom noen sklier for større barn. Alle lekeplasser er stengt med unntak av en klatrelekeplass i skogen. Jeg måtte forklare vedkommende som betjente oss i kassen for mat hvordan kassen fungerer. Når vi hadde stått i en evig kø til iskremen så får jeg beskjed om at de ikke serverer noe annet enn softis på grunn av covid. To plasser bak meg i køen får de beskjed om at de serverer kun softis forde fryseren er ødelagt der kule isen ligger, et par plasser lengre bak i køen får de beskjed om at isen er for myk til at de kan lage isen de reklamerer med på alle plakater men kom igjen om noen timer så kanskje... jeg spør de om det kunne vært lurt å fjerne reklameskiltene som står rundt boden for å unngå at folk står i lange køer med barna bare for å bli skuffet over at det ikke finnes noen av de Isene som man kan se på reklame plakatene. Da står vedkommende bare å ser rart på meg og lukker/åpner munnen som en gullfisk uten at det kommer noe svar. Etter å ha ventet langt om lenge så må jeg purre å spørre hvor soft isene jeg har kjøpt blir av, de har null oversikt og bare fortsetter å ta betalt bakover i køen uten å lage bestillingene som de tar betalt for. Hele greien bærer preg av dårlig opplæring på ansatte, utdaterte fasiliteter, overprisede måltider og dårlig kundeservice. Når jeg klagde på opplevelsen inne på Facebook siden deres ble det fjernet. Annbefaler ikke at noen legger igjen pengene sine her.

3  Takk, gunnhelen88