Ungene koste seg i bassengene og skliene

VIP området var en investering som var verdt pengene, fikk eget område med kjøleskap og parasoll og... les mer

Anmeldt 28. juli 2021
Josteindyrset
Kristiansund, Norge
Sommerland

Lite har endret seg siden 90-tallet og parken har blitt mye dårligere. Parken er slitt og det er... les mer

Anmeldt 3. august 2021
siljes859

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Mange og kjempemorsomme vannsklier, i følge mitt reisefølge på 8 år. Barna trives i vannet mens de fleste voksne slapper av i gresset eller på senger. Parken oppleves trygg, så de litt større barna kan bevege seg relativt fritt.

Vi er på en dag hvor det er relativt lite mennesker. Allikevel er det opptil en time venting til de mest populære vannskliene. Men, køen er lang så det er nok verd det.

Maten derimot, kan dere trygt styre unna. Lang ventetid, til tross for lite folk og når man prøver bestille har ekspeditøren vanskelig med å få med seg ordren.

Jeg prøvde meg på en burgermeny til 169 kroner. Jeg fikk et lite glass brus, kald burger og kalde pommes frites uten salt. Reisefølget fikk kyllingnuggets som var varme samt varm grillpølse. Men også der var pommes frites kalde, ekle og usalta - til tross for at vi ba om salt. Nedtur!

Besøk gjerne parken, men maten den tar du med deg.

2  Takk, JoeranD
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Til tross for regn og covid 19 tiltak så hadde vi en fin dag her. Stedet bærer preg av at en del ting begynner å bli noen år og trenger en del oppussing på en del områder. Får bare håpe at det de økonomisk sett kommer seg igjennom denne tiden. Vi kommer tilbake en annen gang.

Takk, torbj_rnl845
Anmeldt 19. juli 2020

En stor skuffelse! Parken bærer preg av dårlig vedlikehold og slitte attraksjoner. Veldig mye var stengt grunnet covid-19. Dette er forståelig, men flere lekeplasser kunne vært åpent for å gi gjestene flere alternativer. Det aller verste med besøket i dag, var uten tvil den dårlige servicen! Mange av personalet er svært unge og virker usikre og urutinerte i sine arbeidsoppgaver. Softisen vi fikk servert, fløyt utover begeret, da den ansatte ikke evnet å håndtere softis-maskinen. Mat var det bare å glemme, da det var fullt kaos bak disken og matkøen ikke flyttet på seg.
Her må ledelsen gjøre noen grep!!! Bedre opplæring til ansatte og innskjerping i rutiner! Fokus på logistikk, gode rutiner, høflighet og kundebehandling! Dette holder ikke mål.

Takk, hrislaa89
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Barna bare elsker plassen. Dårlig vær = lite kø. Da er det bare på med våtdrakten og det finnes ikke kø. Eneste plass du finner kø er i maten. Her er logistikken veldig dårlig og derfor mister de topp score.

1  Takk, phovland
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi var litt uheldige med været, men hadde det allikevel kjempe gøy. Endel venting pga Covid19 på de forskjellige attraksjonene.

1  Takk, chartermagda