Lange køer

En grei fornøyelsespark. De var planta mange fine blomster, men de holdt på å tørke ut. Lange køer... les mer

Anmeldt 21. august 2022
Martin B
Lindesnes, Norge
Fint badeland, men lange køer

Tilbodet av sklier, basseng og andre vannrelaterte aktivitetar er godt, men vær obs på at dei... les mer

Anmeldt 7. august 2022
Sightseer33198922160
Kleppe, Norge

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Helt greit, men mye var stengt.
Er likevel utfordringer nok til de fleste.
Ta med niste. Å kjøpe mat der er en dyr katatrofe. Isen er god

1  Takk, Maps365209
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Er du gira på å betale masse penger for en hard og kald burger ??? + kjempe dårlig service
Eller enda bedre?? Stå i kø halvparten av tiden du er der, selvom det er overaskende få folk i parken!!

Bonus:
Dra i år! Halve parken er stengt av corona :-)

Det som var bra var skliene og aktivitetene der!

1  Takk, Mariusee
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Bø sommerland er seg selv likt. Det var få mennesker i parken, likevel klarte de å ha lange køer på flere sklier. Gøy for familien, men hold deg unna maten.

Takk, Mrekran
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi var i Bø sommarland i går for første gang, og det var en kjekk opplevelse. Vi leide en stor oppbevaringsboks, slik at vi kunne gå sammen og prøve kjekke sklier før og etter at vi spiste. Vi hadde med piknikpledd og satt godt på gressplenen da vi spiste god nistemat Det var mange vennlige ansatte som fortalte oss om de forskjellige skliene, og hadde gode anbefaler. Om vi hadde bodd nærmere Bø, hadde vi nok vært der flere ganger. Vi fikk en gunstig pris gjennom NAF.

1  Takk, 117arnhilds
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Mange og kjempemorsomme vannsklier, i følge mitt reisefølge på 8 år. Barna trives i vannet mens de fleste voksne slapper av i gresset eller på senger. Parken oppleves trygg, så de litt større barna kan bevege seg relativt fritt.

Vi er på en dag hvor det er relativt lite mennesker. Allikevel er det opptil en time venting til de mest populære vannskliene. Men, køen er lang så det er nok verd det.

Maten derimot, kan dere trygt styre unna. Lang ventetid, til tross for lite folk og når man prøver bestille har ekspeditøren vanskelig med å få med seg ordren.

Jeg prøvde meg på en burgermeny til 169 kroner. Jeg fikk et lite glass brus, kald burger og kalde pommes frites uten salt. Reisefølget fikk kyllingnuggets som var varme samt varm grillpølse. Men også der var pommes frites kalde, ekle og usalta - til tross for at vi ba om salt. Nedtur!

Besøk gjerne parken, men maten den tar du med deg.

2  Takk, JoeranD