Lange køer

En grei fornøyelsespark. De var planta mange fine blomster, men de holdt på å tørke ut. Lange køer... les mer

Anmeldt 21. august 2022
Martin B
Lindesnes, Norge
Fint badeland, men lange køer

Tilbodet av sklier, basseng og andre vannrelaterte aktivitetar er godt, men vær obs på at dei... les mer

Anmeldt 7. august 2022
Sightseer33198922160
Kleppe, Norge

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og familien var på campingferie i Bø og besøkte derfor Bø sommerland. Selve opplevelsen var fin, barna var fornøyde. Servicen var bra! De annsatte var hyggelige både i butikkene rundt i parken, og på catringen. Var trist at lekeland var stengt for det hadde barna gledet seg til, men ifølge de annsatte var dette et tiltak pga COVID-19. Dette gjaldt også de varme boblebadene. Det var lang kø i skliene. Når jeg og barna skulle ha mat dro vi til grillen oppe ved Bøverstranda. Der fikk vi maten ganske kjapt, og servicen var god.

2  Takk, arnhildness
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Helt greit, men mye var stengt.
Er likevel utfordringer nok til de fleste.
Ta med niste. Å kjøpe mat der er en dyr katatrofe. Isen er god

1  Takk, Maps365209
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Er du gira på å betale masse penger for en hard og kald burger ??? + kjempe dårlig service
Eller enda bedre?? Stå i kø halvparten av tiden du er der, selvom det er overaskende få folk i parken!!

Bonus:
Dra i år! Halve parken er stengt av corona :-)

Det som var bra var skliene og aktivitetene der!

1  Takk, Mariusee
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Bø sommerland er seg selv likt. Det var få mennesker i parken, likevel klarte de å ha lange køer på flere sklier. Gøy for familien, men hold deg unna maten.

Takk, Mrekran
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi var i Bø sommarland i går for første gang, og det var en kjekk opplevelse. Vi leide en stor oppbevaringsboks, slik at vi kunne gå sammen og prøve kjekke sklier før og etter at vi spiste. Vi hadde med piknikpledd og satt godt på gressplenen da vi spiste god nistemat Det var mange vennlige ansatte som fortalte oss om de forskjellige skliene, og hadde gode anbefaler. Om vi hadde bodd nærmere Bø, hadde vi nok vært der flere ganger. Vi fikk en gunstig pris gjennom NAF.

1  Takk, 117arnhilds