Ungene koste seg i bassengene og skliene

VIP området var en investering som var verdt pengene, fikk eget område med kjøleskap og parasoll og... les mer

Anmeldt 28. juli 2021
Josteindyrset
Kristiansund, Norge
Sommerland

Lite har endret seg siden 90-tallet og parken har blitt mye dårligere. Parken er slitt og det er... les mer

Anmeldt 3. august 2021
siljes859

Anmeldt 2. august 2020

Jeg har mange gode minner fra Bø Sommarland. Men i år var det mye som ikke var bra nok dessverre.
Vi forhåndsbooket billetter ettersom det var en begrensning på antall gjester i parken grunnet Covid-19. Dette har vi stor forståelse for og håpet det da ville ble bedre plass i parken. Men når de har stengt alle lekeplassene og flere av attraksjonene, ble det alt for mange folk der det var åpent. Det var også vanskelig å holde avstand i både køer og garderober. Parken gjør også alt de kan for å tjene litt ekstra på alt mulig inne i parken. Jeg er rett og slett skuffet. Jeg vet vi er inne i en vanskelig tid med Covid-19. Men her har parken taklet dette på en dårlig måte. Det eneste positive jeg har å si er at personalet vi snakket med var vennlige og ønsket å hjelpe. Det er ikke deres feil.

Takk, stescheen
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og familien var på campingferie i Bø og besøkte derfor Bø sommerland. Selve opplevelsen var fin, barna var fornøyde. Servicen var bra! De annsatte var hyggelige både i butikkene rundt i parken, og på catringen. Var trist at lekeland var stengt for det hadde barna gledet seg til, men ifølge de annsatte var dette et tiltak pga COVID-19. Dette gjaldt også de varme boblebadene. Det var lang kø i skliene. Når jeg og barna skulle ha mat dro vi til grillen oppe ved Bøverstranda. Der fikk vi maten ganske kjapt, og servicen var god.

2  Takk, arnhildness
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Helt greit, men mye var stengt.
Er likevel utfordringer nok til de fleste.
Ta med niste. Å kjøpe mat der er en dyr katatrofe. Isen er god

1  Takk, Maps365209
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Er du gira på å betale masse penger for en hard og kald burger ??? + kjempe dårlig service
Eller enda bedre?? Stå i kø halvparten av tiden du er der, selvom det er overaskende få folk i parken!!

Bonus:
Dra i år! Halve parken er stengt av corona :-)

Det som var bra var skliene og aktivitetene der!

1  Takk, Mariusee
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Bø sommerland er seg selv likt. Det var få mennesker i parken, likevel klarte de å ha lange køer på flere sklier. Gøy for familien, men hold deg unna maten.

Takk, Mrekran