Bongalow er oppskriften på en strålende dag

En flott park som gav guttene våre en opplevelsesrik dag med mye action 🥳 For oss voksne var det... les mer

Anmeldt 5 dager siden
siastr
Lange køer.

Det var veldig fullt, til tross for covid-begrensninger i år. Lang kø for å komme inn. Lange køer... les mer

Anmeldt 1 uke siden
353sunnivah

Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Beklager, her virker det som man lever eller håper å overleve på gammel «storhet».
Stengte attraksjoner, få serveringssteder med dårlig logistikk, kø og ingenting som ga wow følelse - er det jeg sitter igjen med etter en ellers ok dag.
Her må driverne fornye brukeropplevelsen vesentlig om det skal være bærekraftig.

Dato for opplevelse: august 2020
4  Takk, robertnM2028ZU
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Parken har endret seg noe siden den åpnet i 1985. Jeg har besøkt den jevnlig siden den gang. Parken er kun for godværsdager dessverre og det blir raskt køer på de mest populære skliene. Vi hadde et greit besøk, men anbefaler å ha med mat isteden for å kjøpe i parken. Den er dyr og typisk «park-mat».

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, Erlend1973
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Familie på 5 midt i fellesferien.

Deler av parken var nedstengt iht C19.

Barna hadde en fantastisk dag sjølvom.
Ansatte tilstede rundt om hele parken, godt oppdekt med vakter som opptrådte vennlig og hjelpende.

Litt kø for kjøp av mat og is men heilt innafor.
Maten var heilt ok. Kidsa var ivertfall happy.

Parken tok smittevern på alvor og hadde et greit opplegg for dette.
At de besøkende ga drallen i parken sine føringer bør ikkje gå utvover de som driver.
God tilgang til dusj ved ankomst og avreise.

Alt i alt en kjekk og minnerik dag.

På ønskelista er en liste på heimesidene til parken over alle campingplasser i området.
Ser i etterkant at det var flere mindre cplasser i området som vi ikkje var klar over. Dette hadde bidratt til å enklere besøke parken og området ellers.

Takk for oss Sommarland.
Vi kjem snart tilbake.

Takk, GjestBaardsen
Anmeldt 2. august 2020

Jeg har mange gode minner fra Bø Sommarland. Men i år var det mye som ikke var bra nok dessverre.
Vi forhåndsbooket billetter ettersom det var en begrensning på antall gjester i parken grunnet Covid-19. Dette har vi stor forståelse for og håpet det da ville ble bedre plass i parken. Men når de har stengt alle lekeplassene og flere av attraksjonene, ble det alt for mange folk der det var åpent. Det var også vanskelig å holde avstand i både køer og garderober. Parken gjør også alt de kan for å tjene litt ekstra på alt mulig inne i parken. Jeg er rett og slett skuffet. Jeg vet vi er inne i en vanskelig tid med Covid-19. Men her har parken taklet dette på en dårlig måte. Det eneste positive jeg har å si er at personalet vi snakket med var vennlige og ønsket å hjelpe. Det er ikke deres feil.

Takk, stescheen
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og familien var på campingferie i Bø og besøkte derfor Bø sommerland. Selve opplevelsen var fin, barna var fornøyde. Servicen var bra! De annsatte var hyggelige både i butikkene rundt i parken, og på catringen. Var trist at lekeland var stengt for det hadde barna gledet seg til, men ifølge de annsatte var dette et tiltak pga COVID-19. Dette gjaldt også de varme boblebadene. Det var lang kø i skliene. Når jeg og barna skulle ha mat dro vi til grillen oppe ved Bøverstranda. Der fikk vi maten ganske kjapt, og servicen var god.

2  Takk, arnhildness