Ungene koste seg i bassengene og skliene

VIP området var en investering som var verdt pengene, fikk eget område med kjøleskap og parasoll og... les mer

Anmeldt 28. juli 2021
Josteindyrset
Kristiansund, Norge
Sommerland

Lite har endret seg siden 90-tallet og parken har blitt mye dårligere. Parken er slitt og det er... les mer

Anmeldt 3. august 2021
siljes859

1924 av 229 anmeldelser
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Ingen i husstanden hadde vært i parken på 30 år, så dette må anses som debut for alle. Dagen ble fin den, spesielt når sola kom fram, men selve parken er ikke spesielt imponerende. Grunnet en kombinasjon av korona og vedlikehold var en god del attraksjoner stengt, og dette var selvfølgelig et litt dårlig utgangspunkt. Likevel var det nok å ta seg til, og ungene på 9 og 13 trivdes veldig godt. Vi opplevde ikke for stor trengsel, og ventetiden var stort sett innenfor. Noe av parken begynner å bli sliten, og serveringen går tregt og er ikke alltid av høy kvalitet. Eksempelvis fikk vi lunken kaffe full av kaffegrut til ikke mindre enn 29 kroner. En dag i Sommarland i OK vær kan anbefales, men vanskelig å gi den mer enn gjennsnittlig skåre.

Takk, eirhaa
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Beklager, her virker det som man lever eller håper å overleve på gammel «storhet».
Stengte attraksjoner, få serveringssteder med dårlig logistikk, kø og ingenting som ga wow følelse - er det jeg sitter igjen med etter en ellers ok dag.
Her må driverne fornye brukeropplevelsen vesentlig om det skal være bærekraftig.

4  Takk, robertnM2028ZU
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Parken har endret seg noe siden den åpnet i 1985. Jeg har besøkt den jevnlig siden den gang. Parken er kun for godværsdager dessverre og det blir raskt køer på de mest populære skliene. Vi hadde et greit besøk, men anbefaler å ha med mat isteden for å kjøpe i parken. Den er dyr og typisk «park-mat».

2  Takk, Erlend1973
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Familie på 5 midt i fellesferien.

Deler av parken var nedstengt iht C19.

Barna hadde en fantastisk dag sjølvom.
Ansatte tilstede rundt om hele parken, godt oppdekt med vakter som opptrådte vennlig og hjelpende.

Litt kø for kjøp av mat og is men heilt innafor.
Maten var heilt ok. Kidsa var ivertfall happy.

Parken tok smittevern på alvor og hadde et greit opplegg for dette.
At de besøkende ga drallen i parken sine føringer bør ikkje gå utvover de som driver.
God tilgang til dusj ved ankomst og avreise.

Alt i alt en kjekk og minnerik dag.

På ønskelista er en liste på heimesidene til parken over alle campingplasser i området.
Ser i etterkant at det var flere mindre cplasser i området som vi ikkje var klar over. Dette hadde bidratt til å enklere besøke parken og området ellers.

Takk for oss Sommarland.
Vi kjem snart tilbake.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, GjestBaardsen
Anmeldt 2. august 2020

Jeg har mange gode minner fra Bø Sommarland. Men i år var det mye som ikke var bra nok dessverre.
Vi forhåndsbooket billetter ettersom det var en begrensning på antall gjester i parken grunnet Covid-19. Dette har vi stor forståelse for og håpet det da ville ble bedre plass i parken. Men når de har stengt alle lekeplassene og flere av attraksjonene, ble det alt for mange folk der det var åpent. Det var også vanskelig å holde avstand i både køer og garderober. Parken gjør også alt de kan for å tjene litt ekstra på alt mulig inne i parken. Jeg er rett og slett skuffet. Jeg vet vi er inne i en vanskelig tid med Covid-19. Men her har parken taklet dette på en dårlig måte. Det eneste positive jeg har å si er at personalet vi snakket med var vennlige og ønsket å hjelpe. Det er ikke deres feil.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, stescheen